Tiden går mycke fortare här i norr ;)

Skitdålig uppdatering, sorry! Det som har hänt är att förra helgen klarades av galant på jobbet! Skönt!! Det har kommit massa snö!! wiiiee!! så fint här nu och alla är ute och åker! Utom jag... köpte min bräda idag nämligen! Kaatjiiing. Men har inte fått bindningarna än... har beställt dom på nätet. Så väntar å väntar.. sen så! No return! :P Idag "flyttade" jag hem till mamma igen, haha. Skrev mig där istället, har varit massa knas med min post. Så det fick bli så. I går fick jag min andra väska, i den som alla mina kläder har legat i!! hääärligt, som julafton, hehe. Tränade ben för två dagar sen.. kan inte gå!! Tränade armar och bröst igår, kan inte röra mig. kul. Tur nästan att jag fick va ledig idag för jag vet ite om jag hade kunnat gjort nå bra jobb med den här värken som jag har! :P Va på afterskin å kollade i lördags, dom e så jäkla duktiga dom från Wallmans. Shit va kul det ska bli å va med på den nån gång när man även kan ta sig en öl.. hehe. Nu skulle vi jobba samma dag. Hm.. jaa.. Idag har jag ordnat med posten då, köpt min bräda och kollat lite när Bella har gjort smycken! :) jag satt å pimpade mina mössor lite medans, fiiint! :D förrgår va vi såklart ut, va ju söndag =) blev en byrunde med några från jobbet, kuul!! slutade på Dippan självfallet. Igår blev det en liten utgång me..  Först va jag å Emil å käkade på Fjällbuben, sen mötte vi upp lite folk på werséns å Dahboms. Nu ska vi gå ner å äta på jobbet, möms! Det va lite snabbt vad som händer här! Kommer lite bilder också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0