Seize the day!

För det är sista dagen på 2009!! :) Snabbt ett år går.... Jag har hunnit med mycket om man tänker efter!

Hela förra vintern hade jag en av dom jobbigaste tiderna samtidigt som en av de bästa tiderna!! Jag bodde med mitt ex.. och jaa.. det säger väl mycket. Mycke skit va det.. Samtidigt kom min ängel till vän och räddade mig helt! Lärde mig att ha kul igen. Sprithäxorna va födda! haha! Kinky och Nasty varje dag!!! Yeay! Va kul vi haft! ( och har självklart ) Våren 2009 trodde jag inte att jag skulle spendera tex på studenternas framför massa Siriusmatcher, gillar ju inte fotboll ;) Men vilken vår. Trodde allt va klart! Trodde jag hade hittat rätt väg.... Men den vände tvärt. Ångrar absolut ingenting av den tiden. Som jag för första gången på länge kände mig speciell, att HAN tyckte jag va speciell. Men mina vägar har alltid varit krokiga känns det som... Ett jobb ute i stockholms skärgård dök upp och förändrade allt. Eller, egentligen förändrade det inget... men fick mig att vakna! Jag började komma ihåg vad det va jag egentligen vill göra.. Jag tog båten... och den tog mig låååångt bort från det jag hade. Och jag är fortfarande påväg åt det hållet =) Fast jag har hoppat av båten och fortsätter på bräda ett tag, haha. Men Sommaren va fantastisk! Jag hade så sjuuukt kul! Men många jobbiga stunder me. Fast det roliga övervägde ALLT. Synd bara att det känns som att jag klev på många, eller ja, människor blev ledsna medans jag blev gladare. Men ibland måste man va ego.

Mycke annat kul har ju hänt me! Sälenresor, och sen flyttade min lilla Jo hem till uppsala!!, Bobaz mitt lilla mums har alltid fått mig å garva, min brorsdotter har blivit stora tjejen! Älska henne! Jag va till London!! wooho! fantastiskt! Jag är glad att min ängel runt halsen mår bra nu =)

Hur skulle ni sammanfatta erat 2009??

Jag hoppas ni får ett kanonavslut iallafall.. och så KÖR VI nu 2010!!! Kommer inte bli som NÅT annat år!! AAIGHT!


Jobbar på Grappa ikväll men kanske kommer ut en sväng efter jobbet ;)

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0