ville ju åka bräda idag!!

Idag är det riktigt fräsht väder och jag är sjuk. Kuuuul. Va så jäkla taggad på att åka ju. Men måste bli pigg(are) till kvällen, kan inte va hemma från jobbet. Och absolut inte imorrn heller.. Ååhh. Får inte bi sjuk! Men jag har haft feber hela natten. Halsen känns sådär... =( OTUR kallas det. Men antar att det kommer flera fina dagar man kan åka. Men känns så typiskt just för att det inte blivit av nåt tidigare.. och när jag väl skulle ut så ja... Aja. Inge å göra åt.

Hur mycke folk som helst nu som man känner som är här uppe! Och ska fira nyår antar jag. Får se vilka och hur många man träffar! :)

Ska försöka orka gå på afterskin sen. Mycke folk nu ju som sagt som är här, och det är ju då det är som roligast att gå! :D när det är fullt ös!

Imorrn är det nyårsafton! Vi har nyårssupé, 4a rätters! Gratinerad hummer - Svamp & tryffelpasta - panchettalindad oxfilé - tiramisu! Paketpriser med eller utan dryck! Så kommer bli hur enkelt som helst å jobba... Men fulla sittnigar har vi.


Nu ska jag kolla vidare på Oth.

Later!!   XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0