Fredag 6 februari!!

Heej heej!!

Snart ska jag kila till jobbet. Puh. Är redan trött och helgen har precis börjat. Hm..

Sen i Onsdags så har det nog inte hänt så mycket. *funderar* förutom att jag har upptäckt en ny ögrupp som jag vill åka till =D jag hade aldrig hört talas om dom... "Cooköarna". Utanför Aussie, typ vid Fiji. Jag vill åka till One foot island. Åååhh... om ni googlar på det så kan ni hitta massa människor som gift sig där... BLÄ för er!! Jag behöver inte åka dit å gifta mig, bara jag får åka dit! Paradiset, verkligen.




Jag såg i söndags när jag jobbade en bild av ena systrarna Graaf på söndagsbilagan. Och tänkte SÅ vill jag ha mitt hår, exakt den färgen! Och sen när jag skulle hämta en tidning och ta med hem så va ju självklart alla slut. =( Så jag har försökt googlat å googlat men omöjligt att hitta den. Men jag hittade en bild Lindsey som stämmer hyffsat bra överens med den färgen jag vill ha. Hoppas det går.



Nehe.... nu måste jag springa. Och vet ni, jag har varit så duktig.... tredje dan nu utan att ha ätit någe pasta eller potatis eller ris! =P Mumsar i mig massa protein å grönsaker ist. Christin är duuuktiiiig!!! Och jar powerwalkat med Ebba en dag till iaf, haha.

Nej måste rusa nu! Ha en skön helg! Tänk på stackars mig som jobbar...!

KRAAAAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0