Lördag... egentligen söndag =)

Haaaallååå!!

Hemkommen från jobbet precis. Allt har gått bra, men Linda gjorde typ allt i början av kvällen. Jag mådde skit illa ett tag... vet inte varför... hm... men det gick över sen. I vilket fall va det en seg dag. Väldigt lugnt för å va lördag. Men men... finns ju såna dagar med. Vet egentligen inte vilka som är bäst. När det är massor att göra eller inte.. =) Äh... man gnäller ju vilket som!

Innan jobbet gick jag å Linda till Plock. Åt lite tapas och hade det gott, sen kom Ebba ner en sväng å joina över en kaffe.

Efter det gick vi in i drag.gallerian... jag ville kika på jeans. Inte för att jag hade täntk å handla... för jag har inte så mycket pengar. Onboard finns tydligen inte kvar men Hollywood gjorde det. Så gick in där å kikade... och började rota lite bland jeansen. Så hitta jag ett par som va skit snygga... mjo visst... 799kr. Nää.. inte idag va.

-Mäh! Ser du inte 50% skylten eller, säger Ebba!
-Hahaa... jooooo bara skoja, jag tar dom =D. ( hade missat den helt! )

Så eftersom jag har fått ihop ca 700kr i dricks på 3 dagar så tyckte jag att det är ju pengar som jag "egentligen inte har". Ah men ni fattar. =) så 400kr för ett par Rip curl är inte dåligt... Aja... jag köpte dom iaf! Inte sååå loose men lite grann, schnyyygga iaf!  Bra plan va, ist för att dricka öl å äta upp pengarna, hehe.

Efter jobbet tänkte vi faktiskt gå å ta en öl. Fick så sketen dricks så det va inget å spara.. hehe. Men det va verkligen smockat med folk på Bullit. Gick inte å va där. Nattklubbarna går man inte till vid 2-tiden så.... vi började knata hemåt. Fem över två ringer Linda å säger att Cicki har övertalat henne å följa med till BMB. Jag däremot hade PRECIS kommit innanför dörren hemma.. så.. jag hoppade det!

Och ja... nu sitter jag här, äter vindruvor. Mår dåligt över att leva i denna svinstia som jag gör!!! MORR. Men så är det. Om inte jag gör nånting åt det, vilket jag inte har gjort på en vecka nu... så gör ju definitivt inte nån anna här hemma det heller. Jag kan räkna på en hand hur många ggr P har gjort NÅNTING i städväg här hemma sen vi gjorde slut. Jag menar... han hjälpte ju inte till ett dugg när vi va tillsammans.. så.... han gör ju absolut inte det nu när vi har gjort slut. Blir så less. Handfatet och toan har nog aldrig varit så äckliga som dom är nu. Hm! Tyvärr men sant. Så kom INTE hem till hit!! =P Skit mycke disk... och det luktar typ soper om den. Kallsonger ( använda såklart ) och kläder och skräp (?!?!) ligger ööööverallt!! men JAG tänker inte plocka bort nååååånting. Aldrig. Är så less nu. Ska blir så underbart skönt att äntligen få flytta!! Jag vill inte prata illa om nån här i min blogg... men.. gör man saker så får man ju stå för det.. eller ja... gör man inte saker så får man ju stå för det också! =)

Ja ni.... det finns massa saker man kan klaga på här i livet =) men nu ska vi inte ba bittra! Imorrn jobbar jag men bara till 22.30. Sen ska nog jag å Nasty ta en liten sväng om. Sweet. Måndag är jag leeedig! Ska hämta ut mina hudvårdsprodukter då. Sen tisdag, tandblekning och DANS! *lääängtar*

Åh idag prata jag med våran äskade Jooo!!!! vi saknar dig här hemma juu! Men i vår måste jag ta mig upp igen!!

Pratade även med några ute i Öregrund angående jobb i sommar. Ska förmodligen jobba där ute hela juli. Blir bra det. Spara lite pengar... och bara va! Bara jag kan komma på en lösning med katterna. Hmm.... känns surt å va borta från dom en månad med... måste ju tänka på mig själv me.

Nehe.. klockan börjar närma sig tredje timmen. Kanske borde försöka sova. Oh yes, det borde jag. Men vi höööres hörrni!  *ler*

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0