Mycke kan hända på kort tid. Både gott och ont.

Hej !!

Nu sitter man här i sin tråkiga vardag och är less på det mesta. =) Och vad ska vi göra åt detta?

Mina tänder har lagt sig nu tror jag och ser ut så som dom kommer se ut. Och måste tyvärr säga att jag är lite besviken. Jag ser typ ingen skillnad. Men så är det. Alla tänder är olika... och vissa behöver gå igenom processen fler än en gång. Åååhh.. Jaa... så jag vill bleka dom igen! =) men men. Lär ju inte ske denna månad kan jag lova. Jag gick verkligen plus minus noll typ. Hm. Visserligen få jag lite grann den 25e me, men har ingen aning om hur mycket det är.

  sjuuukt snygg bild, haha.

Va hos frisören igår. Jag hade tänkt mitt hur ljusare... men tyckte det här blev bättre! Just nu iaf.. med tanke på årstiden. Nu har hon inte lagt nåt ljust uppe på håret. Så det kan man ju göra nästa gång! Men det blev jätte fint iaf. Och så klippte hon av ca 3 cm och klippte lugg på mig. En liten snelugg, vet inte om jag gillar den eller inte. Vi väntar å ser =)

                 Luggen är jag inte mogen för att visa än, hehe

Fått hem en klänning från nelly som tyvärr va för stor. =( Så ska byta sorlek på den. Och har fått paket från HM som ska hämtas ut. Hade tänkt å ta dom två flugorna i samma smäll idag, men nee... det blev ju aldrig av! Har inte gjort nånting idag och får ångest! Dansen va ju inställd så.
                                                                                                     

Igår va jag hemma hos bror. Emilia är underbar. Åh va jag älskar den ungen! Hon har blivit så mysig å tulig... kommer till en.. och vill komma upp.. eller vill ligga hos en i soffan. Så mysigt! =)



Skulle ringt Uppsala hem idag me.. och fått hyran på nya lägenheten bekräftad. För annars kan ju han lura mig å bara säga att hyran är på bla bla.. och så är den inte det. För när man hyr i andra hand så betalar man tydligen bara in på kontot till den som står på förstahandskontraktet.  Men som sagt, jag har inte gjort nån nytta alls idag!

Fick ett ( ursäkta språket ) pissigt besked på en annan sak me igår... så ytterligare en sak som jag måste ta tag i! Jag är så arg å less så att jag orkar knappt va arg. Kan tyvärr inte säga vad det är... men det är en man inblandad iaf.. såklart!!

Och så måste jag packa.. ÅÅhhh va tråkigt! och jobbigt. Jag ORKAR inte. Jag sliter min lilla rumpa av mig på jobbet. Och skulle jag då ha ork innan arbetet att PACKA? neee... men jag måste. Skönt sen när det är gjort.

Jaa.. så skulle man ju på kryssning men vet inte om det blir av. Mitt sällskap kanske inte kan följa med, och då vet jag inte om jag har nån lust att åka heller. Men vi får se.

Hmm.... vad kan jag me gnälla om då? =P Jag är sjukt hungrig nu... så ska äta nåt!

Talk later!

Kommentarer
Postat av: ida

Oj. Mer bitter än vad jag är! Där ser man.

Om det är ett hemligt problem & en man inblandad så kan det inte var så mycket annat än barn eller klamydia. Nedrans. Snygg klänning. Jag skulle precis handla en likadan. men mitt kort gick inte igenom. haha. PANK.

Ska vi åka till solen & jobba? Ja, det vill vi.

2009-02-18 @ 11:50:00
Postat av: Anonym

Haha... jag är sjukt bitter! =P Härligt att vi kan va det tillsammans iaf, hehe. Meeen hallå, det va ju hemligt..! Då kan du ju inte skriva det som har hänt här.. gravid OCH klamydia! hahaha.. Nej då. Så illa är det inte. Kanske värre? beror på hur man ser på det! Men är det sant, att du tänkte köpa lika klänning! Fan att du va pank då :P annars hade vi kunnat vara bittra OCH snygga tillsammans! =D Jaa men allvarligt, när åker vi!?

2009-02-18 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0