Onsdag 11 februari.

Gooodagens!!

Sovit länge har man gjort, sooom vanligt!! Varit ledig i två dagar, vilket inte känns alls. Men men.. bara bita ihop.

Idag har jag sjukt med träningsvärk i mina arm -och bröstmuskler. Haha. Fick göra 20 armhävningar och 50 situps igår på dansen... håååhåå... det har inte jag gjort sen skolan typ!! =P haha.. nej men nästan iaf. Så jaa.. det känns idag. Lektionen va sjukt kul som vanligt, men svår. Jag hängde inte med på stegen alls. Fan va sur jag blev. Ni vet när man vill och jag fatta hur det SKA va.. men det går bara inte att göra det. Hm... jaa.. det blir till å öva i vardagsrummet. Nu är dansen inställd två veckor me så.. Bäst är nog att öva lite så man inte glömmer =)

Appropå dans så har jag fixat ( kanske jag sa ) Carmen Electras "dans" video.. hehe. Nej men hennes så kallad träningsvideo. Kolla in den vettja... det är jobbigt! Och det är lite av såna moves vi får lära oss på dansen me.. =) SKOJ!

Efter dansen igår så gick ju jag å blekte mina tänder. Jag säger bara fyyyy faaaaan va jobbigt det va. Låg å gapade i nästan 2 timmar!!! Helt sjukt egentligen att man står ut å gör nåt sånt... hehehe.. men jaa.. till slut va det över. Mina kalkfläckar som jag har på tänderna sen innan blev ju såklart ännu vitare =( fast att hon inte ens blekte på dom. Men det ska tydligen lägga sig. Det har lagt sig lite idag.. men idag är jag istället helt svullen och öm under tungan. Hm.. tror det måste runnit ner gelé under blekningen. Det har ilat någe fruktansvärt under natten.... lite nu med. Men det är bara att stå ut. Jag tror att jag kommer göra ytterligare en blekning. Vill ha dom vitare ja =) plus att då ska vi täcka över fläckarna med en skyddsgelé... kanske blir bättre då.

I måndags va jag hemma hos Karro och Adrian, som åter igen har blivit stora killen =D han bara växer å växer. Och vilket skratt han har då!! Bedårande.  *pussa påå*

I vilket fall så ska jag jobba snart. Hm... ons-söndag IGEN. Kuuul. Men först kolla på 90210! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0