Plåga mig bara, gööör de!

För återigen ska man få lida med en ständig huvudvärk som inte ger sig... bara för att man va ute hade lite  kul igår. Puuh... aja... får ju skylla mig själv.. men kul va det!! Kvällen började med maaassa gäspningar.. men slutade i dans! Så som det ska va, awesooome!!

jag jobbade först. Hm. Helt dött fram till klockan 20.30. Sen.. woooom så kom det massa folk som skulle äta precis innan köket stänger. Så.. ja... stängningen som brukar ta typ 10.. men får ta 30... tog mer en 60 minuter. Jag va helt död. Men Nasty va ju där, tack vare henne så gick det lite fortare iaf, tack.

Åt kall pizza. MIddag efter 22. igen! haha. Sen gick vi ut på byn. Helt dött. Inte ett ställe som va öppet typ. Men vi gick till firman. Och jaa... sen va vi inne... i dimman! Och vi hade sååå kul! Mycke skratt. Underbart. Haha.. jag blev uppslängd på bardisken. Det va några som inte trodde på att jag va 1.60 lång. Trots att det tom står det i mitt pass! =P så dom la mig på bardisken och mätte mig med ett måttband! Hahaha.. HA! jag va 1.61!!! till å me... shit va vi skratta. Så såg dom även att det stod Ingrid i mitt pass ( mitt andra namn efter min mormor)  och att jag va från öregrund. Faaan... min image förstördes heeelt!! Haha.

Idag är jag ledig. Vaknade hyffsat tidigt men va fortfarande berusad när jag vakna. Så jag låg kvar å tyckte synd om mig själv till klockan 13 typ. Sen ja... har jag ätit fil i omgångar, försökt få igång kroppen.. men nääe.. den totalvägrar! Kom igen va!

Har ingen aning om vad jag ska göra sen. ringa bror kanske... om inte han jobbar. Hm. Har lovat Liiiinda att komma ner till jobbet en sväng iaf. Och så vill jag hämta mitt paket.. puh. Orkar inte =P

Imorrn är det dans igen, kuuul!! sen bleka tänderna.... sweet!

Nu ska jag tanka carmen electras "träningsvideo". hahaha. "Måste bli fresh".. hehehe!

Puss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0