South America?

Om jag sparar 200kr varje dag.... så motsvarar det ungefär en dag i sydamerica! =D 200kr per dag... blir ungefär 6000kr i månaden... vill man leva gott så säg 8000kr då. Jag skulle lätt nöja mig med 3 månader... men helst 5. Skulle vilja åka mellan november och april. Åååhh.... så pratar jag med Andy, en vän som jag träffa i Thailand. Både han och Tom ska dra ut å resa typ ett år. Dom börjar med..  vad sa dom nu...?? Ah.. men dom ska till Aussie, Fiji, NZ..... och sen ska (inte Tom vad jag förstod) Andy i alla fall fortsätta till Sydamerika. Och jag VILL verkligen åka dit å möta upp honom!!

Kolla här så kanske ni hajar.... =)

Vattenfall i Argentina...



Oas i Bolivias mitt ute i ingenstans..


Brasilien - Rio de janeiro


Snöklädda bergstoppar i Chile...


Vulkanutbrott i Ecuador.. ok, kanske inte så häftigt att va där JUST DÅ.. =)


Underbart landskap och fantastiskt djurliv på Galapagos öarna!


Solnedgång på påskön.


Inkaleden i Peru!!


Eller playan i Venezuela?


Och inte bara det, tänkt dig kombinationen att va på salsa klubb och dansa salsa, äta nybakade churros och sen skölja ner med en äkta pisco sour!! ahaa... now we're talking!!??

     +       +  

VILL ÅKA NU!! Skänk mig pengar, snälla nån! =D

Dom har t.o.m indianer och carnivaler!! hahaha... vad slår det??!


  

Nej men jag föredrar det här....

Grå trist farbror på ica och melodifestivalen med shirley clamp. Nej tack =)


Kommentarer
Postat av: ida

haha! Glöm inte vädret.Förutom melodifestival & gubbar på ICA så gillar vi väl alla vädret i sverige?

2009-02-27 @ 10:44:15
Postat av: christin

Ja men just ja!! hur kunde jag glömma vädret!!? =P

2009-02-28 @ 04:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0