Onsdag 4 februari!

Min lillebror fyller ååååår...!! Grattis!!

Efter massa dagars jobb så va jag nu ledig måndag å tisdag. Men till å börja med så vart det en galen utgång i söndags. Jag å Linda hade stört kul. Massa krogfolk ute.. så de va skoj! Docj blev det sent... kom hem vid 05.00 tror ja. Men det va ju för att det va superbowl, så jag hängde på O'learys som hade öppet till 04.

Men iallafall, i måndags åkte jag å Mary på mässa i sthlm. Öl, vin å sprit! Superkul å va bakis, looovar! =) Äh det gick över efter lite öl, hehe. Vinerna va däremot jobbiga att prova. Jag avskyr ju vin annars liksom... så kan ni tänka er bakis på de.. Yack!!
                               

Men det va intressant och superkul. Men väl hemma klockan 19 så somna jag på soffan =D helt slut. Vakna vid 22... la mig i sängen, läste till 23 och somna sen igen. Nice!

Klockan 10 på tisdagen va det dags för tandläkaren! Gjorde en vanlig kontroll av hål å tandsten osv. Allt såg bra ut, sweet! Sen tog jag bort mitt tandsmycke som jag haft i 12 år!! Lite sorgligt va... haha..  Och så slipade han ner lite på mina framtänder och hörntänder, önskemål från mig då..

Och sen hem... kolla nya OTH.  Klockan fem va det dags för första danslektionen! Det va så grymt kul. Satan va roligt det va!!! Fan att man är nybörjare bara och aldrig dansat förr, för det är sjukt svårt att lära in! Synd också att det är en grupp för både nybörjare och frortsättare... för det blir ju helt fel då alla är på olika nivåer. Lite väl många är vi med.. men kul va det ändå! =) Längtar redan till nästa vecka!

Och efter lektionen nästa vecka så ska jag bleka mina tänder!! yeeeay!! Va där i dag på "kontroll". Det va inga problem med mina fläckar som jag har iaf.. så det va ju bra.

Jaa.... gick ner på stan och handlade sen. Gick då förbi min frisör och kunde bara inte låta bli!! hihi. Så jag sprang in å bokade en tid. Fanns tid redan imorrn, ååh... jag vill ta den. Men har inte pengarna.. =( så fick tid den 16 efter att jag fått lön då.

Kul med lite förändringar i livet, visst ;-)

Men om en timme knappt är det dags för jobb... blä. Jobbar ons-sön.

Just ja, glömde bort!! Va ju och tittade på lägenhet igår i Salabacke! En 2:a 56kvm. Hyra på ca 4300kr. Scooore, jag tog den!! =) den är ju inte ny eller speciellt modern.. men det får duga! För nu vill jag bara flytta här ifrån! Så.. ja. Kan bli redan 1 mars! vore ju guuuld! Tyvärr så är den ju som sagt bara i 12 månader.. men det får duga det me.

Nu ska jag äta lite mellis innan jobbet! Puss o kram till er alla!!! //Christin

PS. Fått paket avi med tror det är mina hudprodukter som har kommit. Yeyeyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0