Men HUR kunde jag glömma!!!?

En utav årets höjdpunkter, Slaida och Andy goes Uppsala!! haha... yeeeiiy!!!

Fick ju besök av Ida och andreas nån dag innan nyår, så sjukt kul!! Tog en liten pubrunda och visade stan! Först gick vi till Pipes såklart, sen terrassen.. skulle gått till Bullit men det va stängt. Gick sen till Firman... och sen spåra det. haha. Lite bilder därifrån me! =D

Har jag sagt att jag har gjort en tatoo förresten!?? 

Haha... LOL... nej nej.. skojaaa!! vi hade alla tre den kvällen.. gnuggisar från tequila rose, haha.. löjligt va! men lite snyggt  blev de =P



Har jag sagt att jag är gravid??!! VA? inte... hehehe.. neeeeej dååå!! Bara skaffat 5kg kärlek! =D




Sjukt kul... ni måste komma tillbaka snart igen!!!



Nuusååå har jag väl uppdaterat liiite iaf! =P Heppåårre!

                                                                              

Kommentarer
Postat av: Frida

härligt me lite uppdatering!! har saknat att läsa din blogg!!

2009-01-11 @ 21:35:39
URL: http://fridz.blogg.se/
Postat av: christin

hahaa... söt du är! =)

2009-01-12 @ 01:44:20
Postat av: Snorberg

panik på mig.. saknar dig som fan! kom upp hit nu.. eller ring, jag har massa att berätta!

2009-01-13 @ 17:54:49
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0