Några favoriter =)

Jag vet inte hur ni känner men jag blir glad iaf! haha.






Hm... jag  vet... jag har inte skrivit här på länge... igen.

UPDATE.

  • Har hunnit varit ute med både mamma å moster och med B2 såklart! Hade ju 4 dagars ledigt =) sweeeeet! 
  • träffat massa gamla goda vänner ute. Va så himla kul! MEN hann även med att bli osams med gamla goda vänner med så... ja... det gick som det gick. Tråkigt. =(  FY DIG alkoholen, hehe.
  • Hm.. har hunnit med att titta på en lägenhet i Eriksberg. Tackade tyvärr nej till den. Man får inte va kräsen, jag vet. Men den va fruktansvärd. Tom Patrik sa att jag inte skulle ta den så... så typiskt.
  • Fått mail om en annan lägenhet i Salabacke... hoppas på den!
  • Träffat Hanna å Pernilla! Firade detta med champagne, haha! Scooore!
  • Träffade Hanna igen, kollade på hennes lägenhet bara 1,5 år för sent typ.
  • Fikat med Carro ocj Nick.
  • Hm.. Gått powerwalk med Ebba! Gah... trött.
  • Följt med Ebba, min träningshitler, till gymmet. Va iofs såååå skönt sen efter.. men jaa.. nu ska man fortsätta med det också. Hm. får se hur det går. Promenader ska jag däremot fortsätta med. ETT MÅSTE
  • sovit typ 3 nätter på Nastys soffa =) Kollat på Gin ( Silver Fang), ätit Gyros ( dock bara sallad för mig, Hitlers bestämmelse) och druckigt te!! Standard-natt... love it!! 
  • Jobbat på pipes. 
  • Lärt mig bl.annat att ales är överjästa, en lager är underjäst.. haha.. de  ni! Sen lite nya ölsorter såklart! 
  • Träffat bror å malin.. och min brorsdotter som har lärt sig säga PAPPA!!! =D =D eller ja... "Bva Bva.." Haha.. SÅ underbart. Och pekar även på lampan. Mums! vill äta upp henne. 
  • Mamma har fått lägenhet! så glad för hennes skull.
  • Köpt mig en almenacka =)
  • Dålig lön så dålig shopping, men lite iaf, skjorta, väst, linne, jeans, armband.. Ja.. lite smått å gott!
  • Linda har börjat plugget i sthlm... så mindre öl för mig.. vilket är bra, men mindre B1 och B2.... =( inte lika bra.
  • Sist men inte minst, RIMMAT som baaaara den!! haha.
Jaa... det va nog det mesta.. hehe.. fast mycket kort då!

Nej nu måste jag sova. Ebba kommer ringa mig imorrn å väcka mig för min powerwalk! Sen är det fika med Karro, Pillan å Hanna. Efter det, musik quiz på jobbet!

Puss å slem håll koll på din lem! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0