titta en apa, gapa. titta en älg, svälj. titta ett föl, drick öl. Titta en råtta.. shotta.. osv....

SÅ kul kan man ha!! =D Min galning är äntligen hemma i stan igen. Det va vi ju tvungna att fira. Skulle faktiskt bara gå till Terrassen å ta en öl.. men sen fick vi samtalet vid stängning... då var det kört. Jag åt frukost på Hotell Uppsala innan jag gick hem, sweeeeet. Asgott... haha.. att man inte tänkt på det förr.. =P Men att somna 8.30 och sen upp å jobba klockan 13 va kanske inte så smart planerat. Men... det blir ju aldrig som man planerar. =) och titta... jag överlevde! Har skrubbat väggar å tak i ölfatsförrådet... blää... kramp i armen! Sen... burit ut alla kartonger å lådor med öl ur ölförrådet... sopat å skurat golv. Puh. Efter 2 timmars slit så "börjar" mitt riktiga arbetspass.... och självklart så va det en bra tisdag, så det va lite grann å göra. Men det har gått bra Jag va lite förvirrad i början men det berodde ju på alkoholen å sömnbristen.. såklart. Men sen så... i med lite mat i magen.. människa igen! Men jag gick till jobbet i mjukisar idag.. hehe... bara så att jag inte skulle göra nåt efter jobbet =P

Imorrn däremot tror jag att vi ska ut en sväng. Men ska verkligen försöka ta det lugnt. Fast vadå.. jag är ledig sen fre-mån. Kan vila då ;-)

Jag vill åka till nåt varmt ställe... Jag å Nasty pratar om att dra till Italien!! Alltså när jag säger varmt så räcker det med vår liksom =) Men det hade iaf varit GULD. Vill upp till min SNORBERG med... haha.. Saknar dig min stumpa! Men du jobba ju nu när jag va ledig. Men vi får försöka tajma in några dagar längre fram så får jag komma upp å svina lite igen, haha. Va så kul sist.. så kan knappt vänta tills nästa gång!! =D

Nu ska jag ta mig en dusch.. sen kolla på OTH s06e13.

Åh, vet ni.. en tjej har mailat oss och vill byta sin lägenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0