Torsdag 29 januari!

Tjullulluuuluu!! =)

Idag mår jag bra, trots att gårdagen slutade som den gjorde, hihi. Först hade jag det supertrevligt hemma hos Karro, med henne, pernilla å hanna å jenny! fika och prata massa!! Sen åkte jag ner till jobbet, åt soppa å drack en kanny och va med på musik quizen. Jag är värdelös på sånt verkligen! haha. Jag kunde en fråga typ.. då va svaret Backstreet boys! haha!

Sen gick Linda av vid 22-tiden. Så då drog vi en sväng till O'learys. Tog en öl där, hjälpte tjejerna att stänga så dom kunde komma iväg snabbare.. och dricka öl med oss =D

Efter det gick vi till Terrassen. Tog en öl där. Sen gick jag å Linda till Bullit. Tog en öl där, haha! Sen blev jag så jäkla danssugen! Helt sjukt, har inte dansat på länge! Så vi drog sista timmen till People.. och shit va vi dansa! =D och alla lamm ville ha oss.. hahaha. Nej men det va kul.

Idag fick jag mail igen ang lägenheten i Salabacke!  Det är en 2.a på 56kvm. Hyran ligger på ca 4500kr. Sen tillkommer iofs elen med ca 200-300kr varje månad. Men asså... jag kan inte få bättre om jag ska ha en 2.a som ligger bra till me. Så vi ska ses i helgen så jag får titta på den! Och blir den min så blir den det i 12 månader! sweeeet.

En annan rolig sak! Ska äntligen börja dansa.. !! Yeeay! Men inte street. Utan Karro har lurat med mig på ragga/dancehall! haha.. Nej men shit, det kommer bli asbra!! Fasen va kul. 13 tisdagar fram över! Starting next week!

Och vet ni, en sak till! Ska äntligen ( igen ) bleka mina tänder me! Wiihoo! Tandläkaren på tisdag för kontroll. Ska även ta bort mitt tandsmycke. Sen är det Kontroll på onsdag hos hon som ska bleka. Bara hon godkänner, annars dör jag!

beställt en söt liten väst från Hm här om dan me. Av nån onödig anledning. PLUS. vet ni vad jag gjorde nyss. Klickade hem lite hudvårdsprodukter. Ops. En rengöring och en fuktighetskräm typ. Plus min mascara, för den är så billig på den sidan. Hm..men det hela sluta på mer än 900kr.

Vad hände Christin, tror du att du blivit rik eller!!?  Jajaa.... det löser sig =)

nu ska jag jobba tors, fre, lör och söndag!! Blääää. På söndag är det dessutom inventering. *suckar* Men sen.. suuuperbooowl. Då ska vi svina på O'learys, hehe. Sen är det jag å Mary på ölprovning på måndag! yeeay! ska bli kul.

Nehe... göra lite nytta kanske? eller näääeee...  Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0