Mens fast utan mens. Såååå mycke mens. Haha.

Internskämt igen. Förlåt. Men ni vet själva hur kul sånt är. =)

Idag är det söndag. Skulle jobbat lång idag men fick gå av, sköönt. Ville haft mina timmar men jag va ändå så bitter på slutet så det va lika bra att jag fick sluta =) Så mens utan mens typ. Hehe. Men Ida har på riktigt SÅ mycket mens. Hahaha. Så hon fick me gå av tidigt. Jaa.. och nu ligger vi här å degar å samlar krafter vid varsin dator. Ikväll kanske det blir en sväng till FF, sen har vi lovat film, Twilight, med Bella som slutar senare ikväll. Mys! Chips å dipp ska jag äta me, muuums!

Shit vilken party vecka det har varit, så himla kul. Mycke vin och musik! Gitarr å sång, det gillar vi! Speciellt när personalen går å sjunger på Kalles nypåhittade låt hela dagarna.. haha. Så BRA! =D Kommer en Grinda låt me ;) Så jaa... i onsdags hade jag min första baksmälla sen jag kom hit typ... hehe. Och vet ni vad som hände där nån gång på morgonkvisten... jag trampade snett och stukade foten =( =( gjorde ont som fan, men sen gick det över tyckte jag.... men dan efter då jag dessutom fick en impuls och drog till Uppsala ( whaat ) så hade foten svullnat upp massa. Så den har varit lindad nu till i dag. Ont har jag haft, men ändå inte så ont som jag kunde haft! hihi.

Uppsala va kul! Roligt å träffa min Bussgurka ;) Även om det bara va en kort stund. Så träffade jag Fredrik me, wiie!! Innan Uppsala hängde jag å Jeppe lite i stan. Shoppade lite... men höll faktiskt igen massa. Stolt! Ni anar inte hur gärna man vill handla nya fräsha kläder efter att ha varit här. Haha. Men det blev bara en rosa dig.klocka och ett par rosa DC skor. Men bäst av allt va ändå MC DONALDS!! yeeay, fan va gott det va! haha! Och ribbåt åkte vi in till stan, de va skoj!

Vi har kommit fram till att i personalvård så borde det ingå en p.p till var å en minst en gång om dan =D
Hahaha.

Solen skiner och jag borde gå ut en sväng. Några pics först då... sen så!


Kinky o Nasty!!

Massa mys på Wärdshuset!


Fun! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0