tack så mycke, varsegod, tuuusen tack, tack så mycke hej! Shooots

hej hej hemskt mycke hej.

Nu har jag inte skrivit på jätte länge igen. hehe. Men jag mår bra. Huuuur bra som helst. Vill inte lämna. Nej. Vill inte åka. Senaste tiden har varit ännu grymmare. Vi va in ett helt gäng till sthlm i helgen... ursäkta... men fy faaan så kul vi hade. Har massvis me bilder såklart som ska upp, men inte ikväll. Ska upp å jobba lång imorrn.. och nästa dag me, Igår va det partaj till tusen.. oj så kul vi har! Jag är lycklig, och kommer sakna alla så enormt. Båtresan tillbaka hit från sthlm va den bästa! Inte skrattat så mycke på länge. Ikväll har jag jobbat och sen hjälpt till å fylla brickan, hahaha. Grabbarna på ön är inne i Sandhamn å svinar. Jag vill me! Har varit riktigt oväder idag på kvällen... riktigt twilight väder... bäst för Vampires! hehe. Jag har beställt alla böckerna, besatt? Shit.. jag kan inte skriva mer ikväll.. även fast jag skulle kunna skriva
 hur mycke som helst. :P Berättar mer om Sthlm å allt nästa gång. Måste sova!

Puss puss! //Me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0