Längre resa än vad jag trodde!

Ida sa att båtresan skulle ta ca 1,40h.... inte 3 timmar typ!! =P aja.. bara gilla läget. Hitta ett vägguttag iaf som tur va. Det är ju inga sköna skinnfotöljer man sitter i direkt... så utan datorn hade jag nog avlidit ;) Vaxholm nu... så kanske 10 stopp kvar. Kallt är det med, dörrarna står öppna stup i kvarten.. Hm.

En kaffe satt fint! Grått å regningt är det just nu. Pratade precis med han som sålde kaffet... och berättade vart jag skulle och vart jag skulle jobba, kul... han ba' "Oj, ja där lär det ju bli asmycke att göra i morrn"... Jajemen!! Och min första dag är det.. hehe..

Va lite osäker på vartifrån jag skulle ta båten å så innan... och vilken båt. Sa det, tänk om jag hamnar nån annanstans istället?! haha. IBIZA! skrattade Fredrik... hahaha. Ja, skulle det hända så kommer jag stanna där, sa jag! =P Men jag tror jag är påväg åt andra hållet... Skulle nog inte va regn och 10 grader kallt på Ibiza va? Och vart är dom blåa välkomstpillrerna med rosa smilysar på? hehe.

Det är fint här ute i skärgården, men måste säga att Öregrund är lika fint. Ser knappt nån skillnad... =)

Sooomewheeere.... over the rainbow....  *ler*

Nu sa dom för första gången i högtalarna vart vi va nånstans, hm, kanske jag kommer rätt ändå. ;) Ska hämta lite musik nu och lägga in på mobilen.

Talk later!
Buss.

           


Blondie förresten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0