Mitt nya liv på Grinda =)

Hallååå dääär!!

Nu har jag precis avslutat mitt andra arbetspass här på ön...! Igår va ju en speciell dag att börja jobba på, då det va midsommarafton. Men med tanke på strömavbrott så kassorna la av, pannan till allt varmvatten har pajat, det har ösregnat och varit soligt, jag har tappat ut en hel bricka med läsk, hällt upp viner helt fel, lever utan toalett och rinnande vatten.. jaa...  ändå så är allt faktiskt oväntat bra! Alla här är GULD!! Helt fantastiskt kök..Duktig servering.. ja.. det är riktigt kul nu när jag börjar komma in i allt. Idag har det varit en jätte bra dag... Vi slapp regnet som skulle komma, så det har varit fint väder och folk har suttit ute. Och allt gick bra idag. Trodde inte jag skulle komma in i allt så lätt.. men det gör man tydligen! =) Så det är ju skönt... Ledig imorrn, så då blir det sola och hänga nere på framfickan nere i hamnen heeeela dan. Jag ska lägga ut några bilder me som jag tagit... men det kommer mycke mer!!

Måste kila och duscha nu, har hört rykten om lite varmvatten så ska skynda mig dit! Haha.

Hoppas alla mår bra!! Hörs snart igen!


Massa coolt! //Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0