Natt på Grinda.



( detta hade jag tydligen skrvit igår natt men glömt att publicera det )

Nu är det mitt i natta här ute. Men ljust har det varit hela tiden. Suttit på jobbet å bara chillat me lite goa kollegor och dryck ikväll. Vissa festar fortfarande, men jag är nöjd. Vill upp i hyffsad tid imorrn och äta rökta räkor till frulle nere i hamnen så =)

Sen funderar vi på Vaxholm, men vi har en typ av personalfest imorrn vid 19 tiden, så jag vet inte om det blir av, får se.

Doftar stora mängder kaprifol här i rummet nu.. Mmm...!! Luktar in tack vare att vår ytterdörr knappt går å stänga, hehe.
Fåglarna kvittrar för fullt, så jag ska slänga upp några bilder och sen nanna kudden.


Tack för dina fina och uppmuntrande mess, det gör mig glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0