Uppsala-Östersund-Uppsala-Sthlm-Grinda

Söndagen.... blev den bästa dagen på länge. Precis som jag hoppades på. Alla våra planer som vi hade suddade vi ut och åkte tillsammans till Östersund istället! =) Va precis vad jag behövde för det första... och vi kunde inte fått bättre dagar tillsammmans nu innan jag skulle åka.

Så jag kom hem igår kväll, och sov hemma med Johanna. Bobaz va med också..! Vi kollade halvt som halvt på Twilight. Ville ju se om det nu är som alla andra tjejer säger.. Att man får regelbundna sexdrömmar om han killen som är me, Haha! Men nej.. visserligen såg jag inte klart hela filmen.. men ändå... det är nog nåt fel på mig. Eller så är jag bara så sjukt nöjd med det jag har ;)

Nu sitter jag på båten till Grinda. Får se hur den här sommaren blir då, för jag har verkligen ingen aning. Hoppas bara innerligt att jag ska klara jobbet. Puh. Men det vet jag att jag gör, på nåt sätt =)

Fast just nu längtar jag faktiskt tillbaka till solnedgången över fjällen i Jämtland.. haha. Norrland liksom.. Men fasen va fint det är där. DU är fin me, bäst. Tack för att du finns.

Lite bilder kanske...? Det är klart!



Nu fick jag slut på batteri på datorn. Skriver mer när jag kommit fram!

Love.

Kommentarer
Postat av: k

fiiina bilder!!! måste ringa dig ngn dag o höra om allt nytt hehe, hänger ju inte alls me :) Puss vännen

2009-06-18 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0