Hjälp mot dåliga rutiner?

Egentligen borde jag sova nu. Jobbade en timme extra ikväll.. förberedde saker för morgondagen. Kände att jag ändå inte hade bråttom hem.... Gillar inte att sova utan dig! *ler*

Dagen spenderade jag med mina två bröder, Malin å lilla Em på Gränby C. Emilia blir helt lycklig när hon får gå själv och hålla handen ist för att åka vagnen. Bli buren är helt okej me, men gå själv är roligast! hehe. Hon är så söt. Hon gillar när vi provar solglasögon. =D

Har haft mycket att göra hela kvällen på jobbet sen dom första gästerna stod och hängde på låset. *suck* Så ont i kroppen har jag, och en migrän som vägrar att släppa dessutom. Börjar få ordentliga problem nu med hälar, benhinna, rygg och höft. Hm. Fan. Vet att det inte är bra... och förstår inte varför jag inte gjort nånting åt det tidigare.... Lär ju inte bli bättre med tiden direkt. Jag vet att det beror på mina skor som jag alltid jobbar i... skor med ingen sula alls typ. Men ska fixa det, måste!

Sov länge gjorde jag me idag. Och det vet jag också att jag måste ändra på, min kropp mår inte bra av det. Hade ont i hela ansiktet när jag vaknade, kändes som jag va helt uppsvälld och såg ut som jag vet inte vad. Såå.. har sagt nu att jag ska försöka ställa klockan på samma tid nu om dagarna och gå upp då! =P Får se hur det går.

Träna. Mmmm..... borde jag göra ja! Men fasen att det ska va så svårt!! Motivationen finns inte... Önskar den fanns, men nej nej.. Men kanske nån dag!? =)

Imorrn tar Magnus studenten...!! Yeay! Så jag ska kolla när han springer ut... sen åker vi ut till Öregrund och firar! Får se om jag kan stanna kvar över natten, måste ha nån som kan mata katterna.. men annars åker jag tillbaka fredag kväll.

Lördag jobbar jag. På söndag ska jag och mina gamla arbetskollegor från O'Learys ( bara girlsen) gå ut å ta några drinkar! Ska bli jätte trevligt. Jag är ledig dessutom. Måndag är jag också ledig. Inga planer än...tror ja?! Sen jobbar jag tis-fre nästa vecka.

Ska gå och sova nu. Gonatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Martina

Börja med promenader, det är inte ens anstängande, men det gäller att ta sig iväg. Kan inte du o Linda gå en prommis innan jobbet då som jag o Maria brukar göra.

Vi brukar ta en 45 min prommis på våra luncher, och snabbdusch på jobbet och proteindrink:)

2009-06-05 @ 07:16:13
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Christin

Ah men shit, ni är så hurtiga å så bra! Men jag vet, det vore kanon å börja me faktiskt... ska fundera på det... ska bara ta en öl först! ;) haha skoja!

2009-06-06 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0