Vad hände igår liksom?!

Haha.... det blev en helt oplanerad utgång, rolig ja! Men dragna vart vi! Förstå, inte ens jag å Linda klarade hela natten. Tror vi drog hem mellan ett och två... hm. Antar att det va lika bra.. =) Vet att det sista jag beställde va en pepsi, och ja.. det säger nog det mesta. Linda fick jag leda hem typ.. hahaha.. oj va glad hon blir nu när jag skriver det här. =P Nej men fattar  inte vad som hände med oss... och fort gick det. Aja.. men vi hade kul!! Firman - BJ - Firman - Donken! Mums!! Lite pics vettja! ;)




På väg hem såg jag min framtida cykel, jag vill ha! =) Roooosaaa!!




I dag va jag hem till Bror å Malin.. å Em! Vi lekte massor. Min lilla skrutta! Sen drog jag hem en sväng, såg att katterna hade krossat två glaslyktor i fönstret.. så glas och kaffebönor som jag hade i dom låg överallt. Ååhh.. jag som tänkt sola en timme innan jobb. Aja.... fick städa... och hann sätta mig en halvtimme på balkongen å läsa. Det va nice!












Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha..schyyyysst kinky ;)

ääh vad fan, e man party så e man..

tack för att du ledde mig hemåt..o matade mig på McD ;) fan öregrund suger när det regnar.. jag o danich gör ingenting.. vad kan man göra liksom.. inte dricka öl..ska ju köra in honom till centrum igen sen.. får man köra på en hof eller? ;) BUSS

2009-06-02 @ 13:24:58
Postat av: Martina

Vilka fina kort på dig och Emilia:)

Hon är supersöt och du med:)

2009-06-05 @ 07:14:13
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0