World inside my head.

Heej.

Blev aldrig att jag fortsatte att skriva sist. Men kort om den dan är bara att jag va otroligt stolt över min lillebror att han va där den dan.. och glad att han kom i mål! =)

Sen dess har jag nog kört mitt vanliga race. Jobbat... varit ute lite grann och umgåtts med vännerna mina.. och med honom. *ler* Igår va en sån bra dag. Gick jätte bra på jobbet, va så glad hela tiden... somnade i hans famn och vaknade i morse i den. Kände att det kunde inte bli bättre... men tydligen värre. Dagen blev inte som jag hade tänkt den alls. Jag är tom just nu. Matt. Trött. Ledsen. Arg. Rädd mest. Men jag måste vara stark... stark Christin!

Har inte hunnit skriva heller att mina sommarplaner är ändrade. Jag ska inte ut till Öregrund längre, utan åker ut till Grinda i Sthlms skärgård. Är lite nervös över jobbet... jag är inte såå bra på servering och mina vinkunskaper är sämst... men det lär jag mig nog förmodligen. Åker redan nu i veckan.. Känns lite konstigt. Va ifrån hemmet och katterna.. ja allt, Uppsala över huvud taget i 1,5 månad. Ute på en ö =) Men jag ser fram emot det. Ser mest fram emot då du kan komma ut och hälsa på! Hoppas det blir snart.

Nu ska jag åke ner på stan, kom precis hem efter siriusmatch och mat på Olearys. Men har varit hem å hämtat lite grejer.. Ska sussa på hotell i natt *mys* Och imorrn bestämmer jag ska bli den bästa dagen på länge. Hoppas på det iaf. Planerna går runt sthlm...skansen? Grönan..? Men beror lite på vädret.

Jag va hos frissan här om dagen förresten, så nu är jag lite ljusare i håret. Blev bra tror ja =)

Och shoppat på HMs rea har jag gjort me!! Har aldrig hittat nåt på rean, men nu så! Ett par svarta shorts för 79kr, en svart kofta för 98... två bar svarta kostym/jobb byxor för 98kr styck... asabra. En marinblå väst för 98.. ehm.. en tröja och en klänning, plus solglajor på weekdays ( dock ej rea ) även lite på Gina. Måste ju ha lite bekväma kläder nu i sommar! Kör all in på sailor tema, hehe.

Nej, nu ska jag röra mig.


Rain comes pourin' down,
Fallin' from blue skies
Words give out a sound,
comin' from your eyes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0