I wanna write your name in the sky.

Shit jag bara sitter å ler... haha.. börja skriva nån gång kanske? =D  Konstigt att man kan må sähär bra trots att det är det gråaste vädret ute och jätte kallt verkligen. Förkyld dessutom... men vad gör det! Ibland spricker det upp...!! *ler* Antingen solen som smyger sig fram igen... eller så är det nåt annat som får en att lysa... en upplevelse kanske.. en sång... eller en människa kanske.. =) För mig är det Du. 

Andra dagen av min ledighet. Love it. Igår hade jag åter igen en underbar söndag. Jag och Sara kom fram till att söndagar faktiskt är bästa dagen. Förra söndagen va ju också grym!! Berättade ju aldrig om den. Drar det gärna snabbt om det är o.k. hehe. Började med att jag mötte upp Johanna som äntligen är hemma från norrland. Vi gick hem till mig.. hm. Gjorde vi sen? Åkte ner på stan iaf.... Bobaz va också med. Bästa Bobaz. Jag har ju inte skrivit nåt här om honom.. men han har varit bäst verkligen. Det är bara vårat allra goaste smuts! Haha. Vi va ju upp till Sälen tillsammans å hälsa på Johanna. Tror inte jag har skrivit om det heller..? Aja... det är en annan historia.. men sjukt kul va det!! Men han har iaf varit bästa grannen ever sen jag flyttade. Allt från å låna ut tvättmaskin till å följa med till gyn! haha. Helt enkelt bäst. Skulle va en perfekt gaykompis... men nu är han tyvär inte gay... men det får duga ändå ;)

Ialla fall.... jag, johanna å bobaz gick till Rififi och åt pasta och sallad och tog en cider. Sen kom Nasty. Puss! Efter det givk vi vidare till Plock och tog en kaffedrink! Mums! Mötte upp Ebba Slebba, Sara och Lisa där me. Mm jaa... vidare till ica och köpte en kortlek som vi sen invigde på bullit. Med pizza som dom bjöd på och massa öl! Haha. Trots att både Jocke ( som haka på oss från plock ) och Ebba fuskade så va det sjukt kul. Kommer inte ihåg att finns i sjön va så roligt! Eller va det ölen...? Kaaaanske att rom å colan gjorde lite också? hihi. Vidare till Carl Philip. Satt å chilla med massa goa människor. Shit va jag njöt! Och vad vi skratta. Tillbaka till bullit. Dit kom Nasty sen som hade varit iväg å jobbat  emellan allt. Och jaa.... av nån anledning.. förmodligen säger jag... så va det alkoholen som gjorde sitt... men iaf, så får jag johanna å jocke för oss att gå på studentskiva på bj. Och jaa.... där blev vi som 18 på nytt.. sen spåra det! Men SÅ kul vi hade! Kvällen kunde ju inte sluta bättre. Jag däckade med en gång i en varm famn.

Denna söndag va där emot en snäll söndag, men fortfarande grym söndag. Bäst va nog att jag gick i sömnen mellan klockan 10 och 13. Haha. Måste jag gjort! Hur kommer det sig annars att jag va uppe och sprang då? Hmm... säg inte att det finns nånting eller någon som kan få mig att kliva upp tidigare allså? Hm... JA! Men jaaa...!! Klart det finns... Hotellfrukost!! Såklart!! Vem kan motstå det?! =D Perfekt start på dagen måste jag säga... och super fint väder! *gillaaa* Lärde mig tack vare två mobiltelefoner och ett saltkar vad "offside" är för nåt, score! haha. Sen smet jag hem en snabbis.... spotifya lite. Tog sen bussen ner på stan igen och mötte upp Sara Banan. Hahaaa... Shit va allt kommer va banan tack vare Svenne! =P Vi gick till Plock och drack ett glas vin ute i solen på deras uteservering. Älska söndagar som sagt. Sen kom Jocke å Spanky, så vi satt med dom ett tag. Sen va det dags för Sirius match. Sena som vi va tog vi en taxi till studenternas. Blev bara några minuter sena... Jaa. Och där satt vi i solen och grillades och fick dessutom spana in alla fotbollshunkars vältränade fotbollsben. Kan det bli bättre?? Oh jaa... vi hade godis med som vi åt! HA =)

Efter matchen blev det en hof och landgång på framfickans uteservering i sista kvällssolen. Tyvärr blev det lite kallt därefter så vi började knata längre in mot stan. Värmde våra kalla rumpor på den alltid heta och liggande mannen vid ån. Shit vilken bra grej. Pitchers fick bli sista. En liten öl med Nasty. Och självklart salt å vinäger chips. Alltid när man är där. Som dom är goda!  Påväg hemåt smet vi in på Pipes och kolla läget innan stängning. Hann med att svepa en kaffe. Va så himla kall vid det här laget. Jaa... sen knatade jag iväg och kvällen slutade med te, massa mys och Dansar med Vargar.

Idag har jag dansat lite salsa... och lärt mig foxtrot.. i grabbarnas vardagsrum. Haha. Lyssnat på Tom Petty - I won't back down.. Och diskat till Beenie Man - Chacka dance... Vaknade faktiskt vid 11 idag btw. Blir bättre iaf! =) Har nämligen sovit som Törnrosa senaste tiden, i hundra år nästan! *ler*

Jaa... jag gick hem till min bror sen. Min underbara brorsdotter går nu helt i princip. Så duktig och så söt. Så vi har lekt i dag. =) Måste fortfarande leta reda på min sladd så jag kan börja lägga in lite bilder på datorn.

Imorrn blir kanske inte lika kul. Ska till veterinären med Dexter. Har upptäckt en knöl i hans mage... som jag hoppas innerligt att den är ofarlig. Men vi får se. Halv tre ska jag va där. Sen är det dans klockan 17. Får se om jag går dit. Sista lektionen.. så vi kommer bara dansa samma dans om å om igen för att träna på uppträdandet som jag inte ska vara med på. Men innan veterinären vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se. Kan va skönt å inte ha så mycket planerat. Och samma ikväll, vet inte riktigt än hur den kommer sluta.... men bra känner jag på mig iaf. =) Hoppas på att få väcka den sovande björnen.. hahahaa. Och flörta med tårna!! hihi.

Nu ska jag äta nåt, koka lite kaffe tror jag. Men vi hörs snart igen. Må väl! <3

Kommentarer
Postat av: Jno

helt klart en av de roligaste söndagar jag haft.. å då har jag haft en jävla massa HC söndagar i sälen :)

2009-05-18 @ 21:06:42
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com
Postat av: Christin

underbart att höra! haha

2009-05-19 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0