Lucköppning ;)

Satt nyss och funderade på vad som har hänt och skett under de senaste månaderna i mitt liv.. Men det är bara som en stor lucka!

Frågan är om vi kanske ska hålla den luckan stängd och fokusera oss bara på det som sker nu! Nyss? haha.

Jag har iaf jobbat mycket ( på Pipes som jag fortfarande är kvar på ) umgåtts med mina käraste vänner. Vi har haft mååånga roliga stunder. =) Snart dansat klart mina danslektioner. Vad ska man göra här näst? Fortsätta fast testa nästa nivå.. eller kanske prova nåt helt nytt. Gitarr? ! =)  Men tror inte det räknas som träning på det viset va... Inte? Fan! Jag fösökte  i alla fall, hihi. Nej men vi får se!

Jag trivs bra i min lägenehet vid Källparken! Har ju som sagt fått dator nu.. och en tv till å me! Men... ändå känns det som att jag inte vill göra mig "hemma" där.. Är det för att jag vet att jag ska va ute igen i februari... eller är det för att jag innerst inne vet att jag egentligen inte vill bo här alls? Eller är jag bara lat och inte orkar fixa?! Don't know!

I sommar kommer mitt jobb va stängt i juli. Så jag och Linda ska jobba ute i Öregrund. Yeeay, Om allt går som det ska... Och då åker vi ut redan i juni. MEN såklart... alltid ett men.... Skulle ju helst haft nån som bodde i min lägenhet då. Vilket jag inte har... men det värsta, har ingen som kan ta hand om mina katter =( vet inte alls hur jag ska lösa det... men ska väl gå på nåt sätt!

Nu hinner jag inte fortsätta idag heller =)  Men en dag imorrn me.



Igår fyllde jag och Johanna 18 år!! haha.

Kommentarer
Postat av: Jno

asssåååå jaaaba doooooog! vilken jävla 18års kris... LOOOL

2009-05-18 @ 01:34:18
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0