Men när allt känns lite mörkt... *ler*

....så tänker jag på alla bra stunder. Då känns det lite bättre =)

Kinky å Nasty on water!Boooobaaz!Sara är proffs!Nasty vann... 3-0!! Med fusk då såklart! hehe. Hon hade ju gipset att stödja sig mot..HAHAHASt Patrics Day!innan jag mådde... sämre.. :PDrömmar...Ååhh... skatt tillbaka, ja tack!så kan det gååå Bobaz!! När man snarkar, pratar i sömnen OCH gnisslar tänder..! MohahahaEn dag på a-lagarbänken. So sweet!åååh... min underbara... ROSA!min tjockisbebis!Bobaz överaskar! Yeeay!ROSA!smurfan, hahaha. Finns en hel historia bakom den blå handsken.. LoLSÄLEN!inte snygga, men sjukt kul!gissa ordet.... jag å nasty vann såklart ;)Lite brunare än innan sälen! bilresorna va roligast, lätt! Visst Bobaz? heheMitt hjärta =)Martini bianco hos mammaFrukost i parken!myyysdag!!Ebba slebba *love*på aspentos!lika cool som fasterJockes jätte daquiri!tänk att jag gillar den här vyn =)Jag å J.no kollar in fotbollskilla... nej jag menar kollar fotboll =Ddet allra bästa nästan! hejja 80talets hotshooot!!walk of uppsalastill walking...kastrull säger jag bara!!!hahaha johanna och jocke... också kastrull!!lovely!går själv!! bus!..hehe.. ett internskämt =)moooshiitoo!



...lite mobilbilder från den senaste tiden.. =)

Meen kul... hade skrivit kommentarer till varje bild... som inte kom med såklart! aja...

Kommentarer
Postat av: k

ååh vilka fina kort!! älskar kort, mera mera!! :) O du e så fin på alla.

2009-05-28 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0