Sent.

Hur blev klockan så mycke?? Shit. Måste sova nu. Alarmet ställt på 11, längre än så får jag inte sova imorrn =)


Trevligt hemma hos bror! Dock lite okoncentrerad när de gällde spelet. Gick inge bra för mig så jag börja kolla kläder på nätet... vilket jag INTE bör göra om jag nu ska försöka spara pengar. Meeen... jag kunde inte hålla mig. Inte från att beställa heller.. damn. Så en hoodie, en keps, ett skärp å en till adidas tröja är påväg hem till mig =D yeay! Kände att JAG behövde det efter alla tråkiga pengar jag va tvungen att spendera idag... men min ekonomi kanske behövde det mindre. Jaaaoo jaaaoo..

Idag insåg jag hur bortskämd du gjort mig. =) Ta en dusch, dra på sig mjukisar, sätta sig i soffan med en kopp te är inte alls lika roligt om man gör det själv. *suckar*

Fem arbetsdagar som väntar på mig nu. Ångest? Ja kanske lite. Tänker på hur saker å ting verkligen aldrig blir som man planerar. Vilket är både bra och dåligt. Jag vill resa. Kommer jag få göra det?



Jag vill att nån bara ska ta mig under sin vinge och visa mig världen!!

Är det för sent?


Gonatt angels.


 

Kommentarer
Postat av: Cammi

Hej:)



Vart beställer du dina adidas tröjor ifrån!?! Vill så gärna ha en, men dom fina är alltid slut i affären=/

2009-05-20 @ 10:41:28
Postat av: Christin

Jag har köpt min gula, min lila och min vit/lila jacka på stadium! Den vita som jag har beställt nu är från junkyard.se =D där finns även den lila jag har... och en skitsnygg i grönt!! =D

2009-05-21 @ 15:18:47
Postat av: Cammi

tusen tack! =)

2009-05-23 @ 00:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0