sommar å sol på källparksgatan.

Men hallååå där.

Idag får jag inte klaga på hur jag har det. Hade ju suttit fint med en ledig kväll med, men det har jag imorrn! Yeay! Just nu sitter jag utanför mig i solen.. invigt bikinin till å me :) Awesome! Det är jätte fint väder, jätte varmt och det är nice. Saknas bara lite sällskap, haha... men kan va lite skönt å va själv me.

Han... ni vet Han som jag tycker om typ så hääääääääääääääääär mycke.. *ler* åkte hem för en liten stund sen.. Linda är ute i Öregrund och jobbar sitt första arbetspass... värmer upp innan jag också kommer ut! hih. Johanna har svikit mig för en annan solkompis idag så.. sen orkar jag inte stressa iväg nån annanstans heller innan jobbet.

Imorrn vet jag inte alls vad jag ska hitta på! Tar det nog lite som det kommer. Funderar på att åka ut till Öregrund kanske. Varför inte?!

Allt känns lite bättre nu iaf.. Tur att jag har människor runt om mig som gör mig glad när jag behöver det :)

Igår fyllde Emilia 1 år! Tänk vad tiden går va.... Så vi va där å fikade och öppnade paket. Men innan mötte jag upp mamma på gränby centrum. Handlade en tröja till mig, ett par shorts som mamma fick i morsdagspresent =D Lite annat till min brors student, och sen present till Emilia. Hon fick ett lektält av oss bland annat som hon tyckte va jätte kul! haha. Tänkte lägga ut några bilder sen när jag är inne igen.. om jag hinner innan jobbet också.. typiskt att vi öppnar en timme tidigare på helgen. Så  nu måste jag åka ner redan klockan 15 ist för 16... det är skillnad!

Inte långt kvar nu iallafall... tills jag åker ut till Öre. Har fortfarande ingen som kan passa katterna men det löser sig.  JObbar fram till den 12e på Pipes. Så jag har 3 lediga dagar kvar. Vilket inte är så mycket... MEN sen ska jag faktiskt vara ledig i en vecka ungefär.. Och ha lite semester iaf. Får se vad jag hittar på då!


Nu ska jag lägga mig ner å sola! Ha en superhärlig dag!!
//Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0