The bad boys are standing in the shadow....

But what about the bad girls???

Har mått alla tiders fram till idag. Idag blev det en skit dag.... trots mycke goda förutsättningar för en bra dag. Tack ska DU ha. Kommer inte riktigt ihåg sist jag skrev... tror det kan va en vecka sen cirka?

Jag har iaf jobbat ons-söndag. Utgång onsdag å torsdag. Hade kul.. men i efterhand kanske inte ens värt det? Men man kan ju inte leva i ånger, eller hur =) Onsdagen blev jag iaf lyckligt överaskad över att du kom hem hit.. även om det bara va ca 3 timmar mellan 5 och 8 på morgonen... *ler* finaste överaskningen på länge iaf.

Anyway, helgen blev lugn. Både på jobb och efter jobb. Glad att ha haft dig hos mig. Men vart är du ikväll... när jag behöver dig som mest?

Dagen började bra. Jag å Linda åkte ut till Öregrund. Plockade upp johanna på vägen.. Tog en öl där ute i solen medans Nasty pratade jobb. Sen åkte vi hem igen. Hoppade av i Gimo hos Bobaz föräldrar... blev bjudna på kaffe. Sen bar det av mot stan igen. Då får jag samtalet som totalt förstör min dag. Suck. Orkar inte skriva om det.. men har varit så sjukt besviken. Som det känns just nu så vill jag bara ha ett nytt jobb.. nu! Iallafall... tröstade med sushi... sen gick vi på fotbollsmatch. Två öl efteråt, en på Framfickan å en på Plock. Sen drog vi hem.. var å en till sitt.

Jaa... och nu sitter jag här, Själv, Och det suger. Va tvungen att åka hem tack vare att Dexter ska ha sin förbannade medicin dag å natt. Suckar ännu mer.

Oj oj,,, kan man bli mer less än såhär?? Hmm.. inte ens jag kan vara glad jämt ;) But I wish!

Värsta bästa förslaget imorrn. Hotellfrukost imorrn igen.. ååh... jag vill. Men jag känner ju mig själv. Kommer inte gå å lägga mig än på ett tag,,, ingen ro till det alls.... och ja.. då kommer jag sova som en stock imorrn.  Jag vill inte sova själv heller!! Fan för å inte ha körkort just nu =P I och för sig.. har ju druckigt öl... men en moppe..? Kanske man inte heller får köra efter att ha druckigt... meeen... en cykel då!!  =D Inte gå i alla fall..

Okej, nu känns det som att jag bara skriver. men vet inte riktigt vad. Pratade med kocken på plock. Han hade kommit hem nu i maj efter att ha jobbat som kock i thailand.. i 7 månader... Kul för dig, verkligen. Jag vill bo och jobba utomlands. Inte senare i livet kanske.. men just NU! Vet att jag tjatar om det.. ofta. Gör nånting åt det dåå!!! Hör jag mig själv skrika innanför det här värdelösa skalet som är utanpå och verkar göra helt å hållet som det själv vill.

Mitt liv kunde vara mycket värre... absolut... Men ni vet... när man verkligen känner att man inte hör "hemma" på ett ställe... att man inte trivs... även om allt egentligen är väldigt bra! Jag vill självklart behålla mycket som jag har i mitt liv just nu.. men kan jag ta med det å vara nån annan stans!? Det hade varit guld =)



" I wanna leave this world for a while.."

Tröttnar verkligen inte på låten! =)

Verkligheten....

Imorrn är jag ledig igen då. Har inga direkta planer. Kanske då, om jag kommer upp... äta frukost på stan. Sen träffa Linda innan hon ska fixa frissan... Efter det, inget planerat. Onsdag, tvätt tid. Så tråkigt. Jobba efter. Torsdag, min älskade brorsdotter fyller ett år. Så det ska firas! Sen jobb. Jobba fredag. Ledig lördag. Jobba söndag.

Den 2:a ska vi dessutom tillbaka till veterinären. Yeeaay... ta mina sista pengar, gört vettja! Bye bye South America ;) ;)  Men kläderna jag beställde va iallafalla asabra alltihop! Så det kan jag ju va nöjd över  :) Hmm... bye bye S.America igen..  Christin, du är verkligen helt värdelös.


Tack för att ni orkar och står ut med mitt gnäll. Buss till er! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej tjejen!

Hoppas det är bättre med dig nu i allafall.. Vet inte vad som hänt men kom till mig anytime om du vill prata!

Kram

2009-05-26 @ 06:18:46
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Christin

Tack söta du!

2009-05-26 @ 13:06:18
Postat av: ida

hörru gnällspik.. ring mej så gnäller vi ikapp.. & så får vi fan se till att ta tag i saker o ting. vi sätter upp ett mål o gör en plan.. sen kör vi! det är dags för en vin o pratkväll.. det hör jag ju..

2009-05-28 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0