Vart är Theo?

Kattj*veln är borta! Helt otroligt..! Lillebror va här å matade inatt.. båda va här när han gick. Christin kommer hem, och hemma finns bara en katt! Helt otroligt... min förra lediga dag spenderade jag hos veterinären.... Idag ska vi åtminstone vara ute och leta katt i parken! Yeay! Nej men seriöst, förmodligen har han lyckats pressa sig ut genom en smal springa som jag brukar ha på fönstret. Har varit ute å ropat en timme nu, och orkar verkligen inte mer. Får prova om ett tag igen då..
Fasen då, jag som tänkte ha lite bbq party här utanför.. grilla lite, dricka några öl å sola massa! Får se om det blir så nu. Hungrig som bara den är jag iaf, =P , så jag måste äta.. nyss!

Ikväll vet ingen vad som sker än. Har faktiskt blivit bjuden på en middag, skit kul, men tror jag hoppar den och möter eventuellt upp dom på stan sen ist. Dom skulle till C.P och ta en drink där.. så kanske går dit!

Jag vill va ute i öregrund nu å jobba me Nasty! Men snart så... ska vi göra den stan osäker med =D

En lyckad dag på jobbet igår, så det va jätte skönt. Nu jobbar jag imorrn och på måndag. Sen på tisdag så har VI lyckats tajma in en hel dag ledigt tillsammans,,, eller ja.. lite skola då... men jag ska ändå till veterinären då vid samma tid så det kunde ju inte bli bättre =) *glad*

Magen kurrar å solen skriker efter mig! Önskar alla en toppen dag, vare sig det är ute i en solstol med en öl... eller i en varm buss =P hehe.

Kramar i massor!
Christin








                CIIAAAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0