You begin the game with one spell....

De kommande 2 timmarna ungefär kommer jag att vara någon annan. =) någon annan stans. Tänk om det gick å göra så på riktigt.. ?

cooolt i så fall. Men den här gången blev jag sittandes i min brors vardagsrum framför spelet Talisman.  Haha. Min char blev "Druiden".  En man i lång grå klänning och vitt långt skägg. SÅ mig! =D Gillar kroken han håller i handen på bilden iaf... hehe. Måste ju betyda att man är lite ond iaf. =P

Mina specialegenskaper är

*Att jag börjar spelet med en besvärjelse.
*Jag kan ändra livsåskådning när jag vill.. från neutral till god, till ond osv...
*När jag befinner mig i skogen får jag plocka på mig så många besvärjelser som min visdom säger att jag får ha!

Så nu börjar äventyret.... Druiden, Gladiatorn och den mörka Kultisten ska slåss om att komma först till " the Crown of comand" 

Dexter å jag har varit hos veterinären idag. Han stackarn hade feber och har förmodligen en infektion. Därför knölen i magen... den sitter tydligen vid lymfkörteln ( eller va det heter =P ) Han har fått antibiotika och ska tillbaka om 14 dagar igen. Så bara hoppas att det hjälper och att han blir bra i igen. Men vilket dyrt kalas det blev... nästan 2000kr =( =( 

Bobaz va snäll å skjusade mig överallt idag. Så som tack lagade jag mat till honom å mig, kycklingpasta med vitvinssås. Mums!

Men nu ska vi börja spela... skriver mer senare! Woooooooom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0