Ytterligare en dag i solen, så nöjd :)

Gårdagen blev en kort dag. Hängde från kl 13 ungefär i stadsparken med Bobaz å thomas å några till. Solade å drack lite öl. Jag och Adde K tog en paus i solandet och gick å käkade mat på framfickan... Riktigt nice!

Sen tillbaka till parken, solade mer oc h spelade lite kubb. Tror vi satt där till klockan 18 eller nåt. Knatade sedan hemåt.. svängde in på en pizzeria å åt.. igen =)

Efter maten passade Bobaz på å drog en kast spya på deras uteservering.. nästan på mig!! men jag klarade mig... så då drog han en till utanför.. hahaha... och sen en sista innan vi gick vidare. Hm.. förstår inte, är det nån grej å spy nu för tiden eller? Haha =P

Sen gick jag hem.. skulle göra ett nytt försök å hitta Theo. Gick en sväng på framsidan... men ingen theo. Gick en sväng på baksidan.. ingen katt där heller. Ringde min bror å gnällde lite... sen direkt efter att vi la på, så hörde jag nån gny i buskarna. Då började jag skramla lite med torrfodret som jag hade med mig ut.. och ut ur buskarna skuttade min lilla Theo! Så det va ju skönt att han kom tillbaka tillslut.

Nu funderar jag på att försöka vänja dom att gå ut. Eller åtminstone ha dom ute i en lång sele om dagarna eller nåt. Får se.

Snart ska jag jobba. Men två timmars sol till får det bli!

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0