Monsters made US do it..!

Heeey!!

Nu har jag varit hos frissan! Kortare och mörkare hår. Det blev bra! Men hade faktiskt kunnat gjort det mörkare ändå! Känns som att mitt guldblonda alltid lyser igenom. Men jag fick en mörk toning som jag kan ta med mig till åre, och lägga i om jag tycker det är för ljust. :) Men fina toppar har jag nu iaf! hihi.

Tänkte inte skriva så mycket. Ska ju packa.. haha. Kommer typ ske i sista sek på lördag eller nåt, hmm.. Har precis ätit lunch, ägg å bacon, hehe. Och nu tänkte jag göra en chai och lägga ut lite fler bilder som jag hitta på min mobil, från i lördags bland annat. Haha. Hade glömt att vi tog dom! :P

Det är kort på ugly, more ugly, extremly ugly och damn you're ugly! haha.



Sorry Nasty hjärtat, men jag bröt mot regeln och använde tishan :)

Synd bara att du är mycke snyggare i din! ;) *pussa*


Kommer saknaaa!!


En halvbra bild på nya frillan, nu ska jag faktiskt packa... :D



Kommentarer
Postat av: k

du blev jätte fin i håret gumman!... Åh jag saknar dig massor, saknar oss liksom... <3 PUSS!!

2009-11-25 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0