Halloween-lördag!

Go' kväll!!

Hoppas ni har spökat ordentligt i helgen. Jag va ute en sväng och tänkte joina alla andra vamps i den här stan, men träffa inte en enda?! Hm. Sitter hos Bobaz nu och ska dricka te.. så det blir bara ett kort inlägg än så länge.. bilder och details kommer sen ;)

Efter en oplanerad fredag som slutade med att jag la mig runt 7 på morgonen så va jag inte så väldans pigg på lördagen under min lediga dag. Tur va så hade resten av gänget varit ute på fredagen och va därför me ganska trötta. i sov och chilla ganska länge under lördagen, tills vi gjorde ett ryck och även förvandling! Hemma hos Jno blev vi en vampyr, en död brottare, pirat, cowboy och en skräcködla vid namn Cruella De-Vil ;)

Åkte sen ner på stan till Sofia, Johannas kompis... Där va även fröken Bonliii!! :D Skit kul å ses!! Weeheey! Hängde där några timmar med andra utklädda, och sen drog vi vidare. Första stoppet blev O' Connors.  Tog en öl där... Va inte så super kul. Så jag, Bobaz å Kajan gick vidare till Kalas, för där visste vi att det garanterat skulle finnas andra utklädda. Sjukt mycke folk, rekord mycke måste det varit. Va där en halvtimme ungefär.. sen gick vi. Sjukt sega , trötta, hungriga... :P Inte alls motiverade för party tyvärr. Bobaz lämnade oss.... och vi mötte upp Adde. Drog en Max och sen blev det hemgång.

Idag har jag sovit heeela dan. Kl 15 gick jag upp och gjorde mig i ordning för jobb. Det gick bra å jobba... men hade verkligen ingen lust! Hade hellre gått på bio på en disneyfilm och ätit popcorn i mjukisar ;)

Nu är jag som sagt hemma hos Boobz.. jag hacka in på hans face IGEN. hahaha. Så kul. Love it! 3-0 står det nu.

Okej... kort inlägg sa vi, inga detaljer.. hahaha. Jobbar imorrn me sen är jag ledig på tisdag. Nu ska jag dricka te! Lgger ut bilder sen när jag kommer hem!!

Kjaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0