Koh phangan!

Har varit där på riktigt me, men det kanske inte va riktigt där jag va i tisdags när jag va ledig :) Jag, Linda och Terry va och käkade där.. Ni har väl hört om det? Ganska nyöppnat thaiställe uppe vid Övre Slotts.. Så jäkla härligt ställe! Gå dit om ni inte redan varit där. Sjukt kul, go mat, trevlig personal! Verkligen uppmuntrande om man är lite down me :) Neonfärger överallt, bambu, djungel, åskoväder, träpinne till vattenkran m.m. Flaaajd laaajs åt ja!! :D Nej men sjukt bra och stört gott! Trevligt sällskap va ju ett plus me, fan va kul vi hade! Lyckad kväll! *tumme upp* Sen tog vi några öl, va en sväng till O learys och sen till Terassen. Blev en ganska tidig kväll ändå... åkte hem vid halv ett.

Sen har jag jobbat onsdag....i måndags me. Idag också :) Helt okej dag idag me. Skönt. Och nu är det semester som gäller!! Så jag är hemma igen nästa onsdag. Jag skulle gärna ta med mig datorn faktiskt. :) Skulle vilja blogg och lägga upp lite bilder... men tror den får stanna hemma. Blir jobbigt å slöpa på eftersom vi ska flytta runt lite. Men får se om man kanske kan sätta sig vid nån dator nån kväll och uppdatera er här hemma lite :) Plus att jag gärna vill skriva medans jag är där så man kommer ihåg allt och skriver ner alla härliga moments ;)

Nej nu ska jag va social här me Thomas :) dricka lite teeea! Ta hand om er här hemma så hörs vi snart! Kanske skriver några rader imorrn innan jag åker.

Gonatt gonatt!!


Pics? Javiiisst!!


Kommentarer
Postat av: k

ja den har man åkt förbi ett antal ggr med jobbet.. men inte vart in.. ÄN :) Ser jätte mysigt ut!!

2009-11-06 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0