Våga somna i soffan så får du popcorn på dig :)

Jag borde sova. Men Bobaz somnade först. Tror jag tycker det är svårare att somna om man är den som gör det sist... Haha. Han popade popcorn nu när vi kom hem, la sig i soffan och däckade. Hihi. Om han nu inte ska äta sina popcorn så kan ju jag lika bra kasta dom, på honom. Det sista han sa innan han somna va "jaag täänker iiinte schtäda efter dig iiiimorrn!" hahaha.

Förra onsdagen va jag ledig och hade skit kul!! :D vi va jättemånga från jobbet som va ut en sväng. Vi va till Plock sen Bullit. Haha sen blev det efterfest på hemlig destination ;) Men kul va det! Ville bara nämna det för jag har massa bilder från den kvällen. Oj va me kort vi tog!



I söndags flyttade jag ut från min lägenhet. Jag hatar å flytta. TACK till alla ni som hjälpte mig. <3 Men värst va att lämna katterna sen.... Fy fan asså. Det är det värsta jag gjort på länge. Fy vad jag har gråtit. Men vi sov tillsammans alla tre sista natten. haha. Det brukar vi inte göra, inte alla tre tillsammans. Men det va som att dom låg hos mig å sa att allt skulle bli bra medans jag grinade hela natten till söndagen. Grät hela söndagen sen.... faaan. Jag hatar mig själv att jag fick göra såhär mot mina killar. I alla fall, kan skriva mycket om det här. Det va väldigt jobbigt iaf.. Jourhemmet som dom ska bo i kunde inte ta dom förrän på måndagen.. så jag va tvungen att lämna dom på katthemmet en natt. Det va inte kul å lämna dom i en bur. Usch. Stackars stackars katter. Men nu är det över, får man säga så? Jag vet att dom kommer få det bra. Bättre. Mina älskade killar. *pussa på er* Sen hade jag å Bobaz lite söndagsmys, vi drack glögg å åt pepparkakor me ädelost.. och så köpte vi mandariner och skumtomtar, haha. Och kollade på Twilight, för jag va ledsen och ville det! Hihi. "And so the lion fell in love with the lamb..." ;) ;)



Nu är jag sambo me Bobaz i en vecka :) vi har inte setts nånting typ, haha. Jobbar om varandra hela tiden. Lite synd juu. Shit va svårt det va me packningen till Åre. Nu har Leif, han jag ska hyra lägenheten av, tagit en av mina väskor som tur är... för mycke blev det. Kunde inte hjälpas! :) Så kör han upp den åt mig!

Jag är så trött asså. Va i sthlm igår. Hängde först på stan å kollade brädor men det blev inget köp. Kooors! sen blev det en lunch på Undichi, och där låg jag sen i tre timmar å läste i en soffa å drack te. Sen mötte jag upp Ida, vi hade massor att prata om. Men bra att vi gjorde det, eller hur?! :) Gick till ett ställe till och sen till Cafét. Eftersom Ida jobbar där. Det va kul men jag klarar inte såna ställen för längee. Så vi gick och käkade. Ganska lugn kväll blev det ändå. Men sen när jag skulle upp vi 09,30 så va jag helt förstörd. Sov hela tågresan hem. Va tvungen att åka hem tidigt för att Håkan skulle hjälpa mig att köra mina sista saker från lägenheten. SEN bakis som jag va... lite iaf... å TRÖTT... så städade jag det mesta i lägenheten. Har bara fönster, torka golv och slänga skräp kvar nu, och det måste jag fixa imorrn, fan.

----update 10 timmar senare----

haha... jag blev för trött igår så jag somnade sittandes typ :P

Skulle gått till lägenheten idag å fixat det sista.. men blev inget. Jag hade ärenden som jag skulle göra idag på dan å nu blev det så sent. Orkar inte gå dit å stressa innan jobbet. Ha.. gu va jag skjuter på det hela tiden :P men imorrn så måste jag ju eftersom det är sista dan. Söndag kommer jag inte ha tid.. Då ska jag hämta nyklar å lämna nycklar och hämta upp sista sakerna, typ städgrejer å sånt. Sen handla inför middagen å sånt.

För på söndag är det avskedsfest på Pipes. Och alla är välkomna! Ju fler desto roligare! Vi kommer va där runt 19-20 tiden. Ska äta lite middag innan... Musslooor såklart! Mmm.

Så ikväll blir det jobb, ska hänga tvätt innan bara... woho! Jag har ringt å beställt musslor me.. Fixat med några julklappar :) Ehm... ja. Lagat mat. Köpte lite parma, mozarella, ruccola... och värmde mjuka tortillabröd i stekpannan. Sen lägger man i parma, mozarella, ruccola, soltorkade tomater och strör över lite olivolja, salt å peppar.. blir skitgott! Enkelt me.

Måste skriva här med så jag påminner mig själv om att jag ska skicka in några kattpapper!! OBS. Glöm ine Christin. :)

Nu ska jag göra gräddsås till min matlåda! hehe. Hänga tvätt, sen blir det work!

Ha en trevlig helg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0