Bad hair day.

Igår rensade jag ur alla mina garderober... kläder som jag inte använder, eller kommer använda i Åre. Skönt å ha det gjort. Nu ska jag bara tvätta resten vilket är hur mycke som helst. Har inte tvättat på en månad lätt. Haha.

Sen lagade jag tacolasagne till Boobz och Johäänna. Drack godaste vinet som jag fick av tjejerna på jobbet i B-day present. En zinfandel, som är min favodruva. Mums. Sen åkte jag ner på stan och mötte upp Lisa på Pipes. Så va vi där en stund, sen gick vidare till O connors. Lisa gick sen hem och jag tillbaka till Pipes. Plockade upp Tobbe på vägen. När Pipes började stänga så gick han å jag till Plock och väntade.



Sen kom Linda! =) Hon fick sin efterlängtade fr. margarita. Hehe. Efter det blev det Bullan. Och där spårade jag å Tobbe. Alltså, jag klarar verkligen inte av att gå ut när jag är ledig, blir alldeles för mycke, haha. Stackars Linda.

Vi gav upp och tog en taxi till donken. :)

Idag har jag sovit till och från fram till nu typ. Vaknade vid 09.30. Och mådde bra, va pigg. Varför gick jag inte upp då? Aja... nu är det dags för jobb igen. Ångest. Blä. 5 dagar. Kul. Jätte kul.


Guld till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0