Confessions of a Shopaholic.

Taaadaaa!!!! Mina Nikeskor... grymma! Okej... lyser lite väl mycke kanske, men det gör inget! För ingen har såna! :) Bara moi! And I like them.. alot!



Idag fick jag lite saker gjorda. Som behövdes göras.

1. Ringde vasakronan om ettan som jag vill ha. Dom har ju inte svarat på mail eller telefonsamtal. Men nu svara dom, och jag fick den dessvärre inte. Aja, känns inte som att det är nån akut med det ändå.

2. Ringde en kille angående en lägenhet i åre. En etta. Hoppas hoppas jag får hyra den. Det lät positivt iaf. :) Vi ska höras igen om en månad.

3. Ringde katthemmet i fall dom hade nåt några framsteg angående omplaceringen. Men nej.

4. Ringde min bank. Min internetdosa har slut på batteri, och jag skulle betala räkningar... drygt. Men va tydligen ett vanligt batteri i som man kan köpa i affären. Skönt. Palla gå till banken.

5. Jag dammade, dammsög, torkade golv och gjorde rent hela badrummet :)

6. Väntade in mitt paket som kom 16,50. Wiioo! Tänk om dom inte hade passat!!?

Efter allt detta gick jag hem till min bror och lekte med min brorsdotter. Kollade på Änglagård, den gick på tv. Och innan va det emil i lönneberga. Har inte sett det sen jag va liten... haha och shit vad jag inte alls visste vad dom sa förut. Nu när jag hörde alla meningar och allt dom sa. Vad det betydde och vad dom menade så blev allt helt annorlunda :) Tror det ändå va bättre när man va liten och inte förstod :P


Sen vid 21-tiden åkte jag hem till Boobz. Vi drack te och hade det myyys! Kollade på Ice age 3.

Och nu är jag hemma. Satt å tvekade på om jag skulle dra ner på stan eller ej. Men jag blev kvar hemma. :) Ängeln på min vänstra axel talade, hehe.

Imorrn har jag lite småtankar om dagen. Men inget bestämt. Kvällen lutar åt en kväll på Pipes, lite musicqiuz och god öl. Men innan det ska jag bjuda Jo och Boobz på mat! Tror det blir tacolasagne! Ååhh hungrig nu...

Hoppas ni har haft en bra dag! Nu ska jag ge mig in i hotell-djungeln i London. Bye!

Jag gjorde det jag borde göra ist för det jag ville göra.. Stolt över dig Christin!

Kommentarer
Postat av: Martina

Skitsnygga skor!!!

2009-10-21 @ 06:45:57
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jätte fina skor Gumman!! Avis är jag med.. :)

2009-10-21 @ 12:57:48
Postat av: kro

nej men draa mig!!!!! snyggaste skorna lätt!! åh vad jag me vill haaaa :)

2009-10-21 @ 22:59:21
Postat av: Christin

Ja vafan, skodesigner har aldrig slagit mig.. men kanske? hehehe. Tack hörni! pussa

2009-10-22 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0