att så ett frö eller två.. det är kul!

Min lediga dag blev väldig.. ledig. Kanske lite väl. Gjorde ju ingenting. Haha. Tvättade. Sen va jag hemma... Runt 17 tiden plockade Bobaz upp mig och vi drog till Gränby C å handlade. Åkte sen hem till honom och lagade mat. Idag bjöds det på krämig potatis och purjolökssoppa med knäckebröd till. :) Jno va också me såklart! Adde kom förbi me och tog en kaffe, även Kaj dök upp en sväng för att först kommentera att min soppa såg ut som en spya, och sen kidnappa min Bobz! Haallå...!? ;)



Lyxade till me en La trappe tripel till maten, yammie!

Jag och Johanna lämnades till slut själva.. hemma.. i en karls lya. Haha. Då får man nästan skylla sig lite själv. Det sista jag sa "Har du loggat ut från allt nu..?"

Haha hoho hiihi... Msn igång... vi börjar där.. sen in på Facebook. Tadaaa! Kinky och Jo har hela Thomas liv i sina händer..! Meeen... vänner som vi är så va vi snälla... ;) Lite småfrön sådda lite här å var bara! Gaaha!! Äh men vi hade så jäkla kul.. shit skratta så vi grät! Underbart!

Thomas skratta kanske inte lika mycke men lite kul tror jag han tyckte det va ;) Sen vid 21 tiden knata jag hemåt. Satt uppe och surfade på verkligen ALLt jag kunde komma på. Fram till kl 05 ungefär... Och sov sen till 13,30. Gött. NU ska jag åka och jobba alldeles strax. Quiz idag på Pipes, kom förbi vettja! Temat är Länder! :)

Varm dusch först. Jag får kanske va ledig på lördag!! :D och då ska jag på Halloweenfest. Synd att jag inte visste att min bror skulle ut till Öregrund och gratta min andra bror, då hade jag ju gärna följt med dit ist. Men men.

Ha en bra dag/kväll! Kaatjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0