In i vintertiden och ut ur tråkigheten!

För nu går det ju mot det bättre!! :) yeeeay! London närmar sig... och där har det börjat julpyntas! Förstå vad mysigt!! :)

Ska bli så himla kul... Träffa Andy me! Shoppa! Hihi. Åka runt å se nya saker... träffa  nya människor.. hänga på pubar! Riktiga pubar! Kuul! Hotellen är bokade och klara. Första natten bor vi på Club Quarters, Gracechurch st. Ligger 15 min promenad vad jag förstått det som från Liverpool station där vi stannar från att ha åkt från flygplatsen. Det tillhör "city" så det ligger ganska så centralt.

På lördagen ska vi som sagt till Notting Hill under dagen. Kolla lite och även gå på nån marknad som tydligen ska vara. Jag hänger efter min egen london-gudie Sara och förlitar mig helt på henne. Hon är London expert, vilken är hennes töntegenskap, haha.

Efter att vi varit i Notting Hill så är planerna att åka till Oxford med Andy! Och då stannar vi hos honom över natten!

Söndagen checkar vi in på ett hotell som ligger i Shoreditch, City Hotel. Vet inte riktigt än vart det ligger.. men ska kanske ta reda på det!? haha. Litar som sagt på Sara.



Sen blir det shopping och massa shopping och myyys i 3 dagar!! :D

Och efter london hoppas jag vi hinner ha en liten hej då fest! :) Vill samla ett glatt gäng, äta musslor och dricka gott! Om jag får bestämma.. hihi. Sen åker jag, och då börjar ett nytt äventyr.

Igår va jag och kolla på bräda. Men den jag ville ha va slut. Så jag köpte ingen. Väntar nog tills jag kommer upp till Åre ändå.. så slipper jag konka på den på tåget me. Va även på IKEA me Bobaz! Och åkte runt å flängde lite här å var. Sen åkte jag ner på stan och gick runt lite innan jobbet. Träffade Linda en snabbis. Förjävligt på jobbet sen, avsky afterwork en löningsfredag! Trötta som fasen va vi sen. Efter jobbet blev det en promenad i regnet hemåt.

I dag plockade Johoe och Emma upp mig runt 13 tiden. Vi åkte till Gränby C. Jag shoppade fast jag inte får. Igen. Men vissa av sakerna borde räknas som investeringar ;) Hade en kort men en happy day! Synd bara att jag va tvungen att gå så tidigt... och jobba, såklart. Även fast jag inte gillar alla sk "normala helgvanor" så önskar jag att jag kunde va me på allt det där "innan" själva kvällen lite oftare. Bara glida på dan, köpa nåt fint man ska ha på sig på kvällen... hem... chilla lite. Laga mat... öppna vinflaskan och lyssna på bra musik. Sminka sig och göra sig i ordning.. tillsammans me några goa jäntor! :) och prata om ALLT.  Det där finns liksom inte i min värld. Lite tråkigt. Det händer, men väldigt sällan. Fast, jag har valt det själv. Och egentligen så är jag ju nöjd med det.

Imorrn är det dans igen! Redan gått en vecka sen sist, wohw! Går fort. Men imorrn ska jag jobba.. så ska underhålla mig på stan i 2 timmar sen efter ungefär. Fats brukar ju sola och sen ska man duscha och greja.. så det blir väl en timme ungefär över, lagom tid för dinner! Jobbar inte själv heller, vilket vi alltid brukar göra på söndagar. Men imorrn är Linn med mig, så det ska bli roligt! Sen slutar vi ju vid 22 ca, inte så farligt med andra ord. Jobbar måndagen me sen ledig tisdag. Efter tisdagen jobbar jag 6 dagar.. sen tror jag vi är framme vid London.

För en liten stund sen kom en full Boobz hit med mat. Som jag egentligen inte skulle äta av men han VILL nog göra mig tjock! ;) så okej... jag offra mig... jag tog en cheeseb. m cheddar.. Möööms. Vi web cama lite me Jo, haha, man är inte snygg i såna kameror. :P

Skulle gått ut en sväng efter jobbet eftersom vi har ställt tillbaka klockan en timme... men ångrade mig. Blev sjukt trött efter jobbet idag, som visserligen gick bra, men det va mycke å göra fram mot kvällen. Nu är jag nöjd med att jag åkte hem.

Tror vi avslutar här innan det blir för långt :) Hoppas alla har haft en bra helg och njut sista dan av den imorrn, ni som kan! Jag kommer ju aldrig orka upp innan 12 imorrn, så måste jag åka till dansen vid 13, sen va den dan slut.

Jag längtar som attans nu tills jag åker. FANTASTISKT ska det bli!
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: JOOOOBOOO

kärlek till dig min finaste finaste chrillbill

2009-10-26 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0