Mitt i natten på Källparksgatan :)

Men ändå är man vaken... som alltid. Önskar jag hade den ron att jag kunde gå och lägga mig direkt efter jobbet, men nej. Jag och Linda hade en hemsk dag i dag på jobbet, jag vill inte ens prata om den, bara glömma. Sjukt busy. sjukt okul. Aja. Ny dag å sitta i skiten imorrn... läängtar.

Efter jobbet gick jag till Plock. Drack ett lugnande glas rött, och bara andades medans dom stängde. Skulle promenera sällskap me Tobbe hemåt, men grym som han är så kom han på i sista sek att han hade bilen. Weeheey. Så jag hade turen och fick skjus hem ist. SÅ värt väntan. Jag har så ont i kroppen efter den här den så det är galet.

Men på lördag är jag ledig å de ska bli så gytt! Imorrn, om jag orkar upp, så ska jag kolla lite halloween saker på stan.. Även äta lunch med tjejerna.

Shit va jag längtar till London nu, en gåst va in till mig igår. Han kom hem därifrån för 4 dagar sen. Då va det 18 grader varmt!! TÄNK om det kunde hålla i sig tills vi åker dit... vore ju lovely!


Nu är flyttdatum bestämt. 22 Nov ska vi flytta ut mina möbler. Har även den 25e som jag kan städa ur lägenhete... sen 29e är det avskedsfest!! :) mer info om detta snaaart.

Nu är det snarklådan som gäller.

Just ja!! Va ut å dansa igår efter jobbet, sjuuukt skoj!! :D Jag, Linda och Mary. Så va det lite annat krogfolk ute.. det va kul! Älska att dansa! hehe.


Linkan försöker komma undan me att hon faktiskt körde några moves, Mary glider me sina cocktails å mangodrinkar, Nasty dansar nykter... massa credd! Och jaaag... jag är jag och bara ÄR. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0