PS. I love you when you're 17 again!!

Asså... tycker ni inte Zac är ett mums innan den filmer så lovar jag att ni vill äta honom efter! SYND att han lite för ung och kanske inte en kille från min värld... men annars hade jag å Johanna erbjudit honom våra kroppar, och sen haft delad vårdnad. Varannan vecka kom vi fram till... Möööms! ;) Kollade sen med bror och Malin på You, Me and Dupree. Sjukt rolig. Kate är med såklart! :P



Det här va igår. Men det är 6 dagar sen jag skrev nåt.. så en kortisupdate. Om jag kommer ihåg!

Men sist jag skrev va förra tisdagen... Onsdagen blev jobb sen oplanerad utgång. Intressant kväll måste jag säga. Hm. :) Jag å Linda, Linn va me...Tobbe å Jocke kom... aah och det va mycke krogfolkute, skön stämning så det va kul.. på Bullan såklart.

Torsdagen blev en kväll för återst'llaren. Hm. Blev nog mer än onsdagen. Samma glada gäng. Så skoj! :D

Fredagen blev ett lugnt glas vin på plock efter jobbet... Sen plockade Jo upp mig me taxi och så blev det hem å sova.

Lördagen började hur bra som helst, trots att jag blev väckt. Men helt okej va? när ens käraste vänner ringer och säger att dom är påväg med frukost till dig! :)  Weeii! Så kom Johanna, Boobz o Mackan med "mackgärn" å massa gott. Så gjorde vi varma mackor! MYS! Ni är för bra för mig! *ler*

Sen va grabbarna tvungna att dra... ocj jag å johanna me. Skulle gå efter många om å men å kolla på lägenhetsvisning. Kommer dit, och ingen är där. Ingen lapp, ingenting. Kul. Skitkul. Oj va arg jag va. Så jag har skrivit ett långt mail till dom nu. Morr.

Sen jobbade jag lördagen.. såklart. Efter jobbet gick jag å Linda till O'Connors och satt där ett tag. Kom hem och kunde inte sova. Va vaken till 06.30 tror ja. Gäsp!

Söndagen blev det till att stressa till dansen 13.30. Sov ju så tungt eftersom jag somna så sent. Vaknade strax innan ett, oops. Ner till dansen, blev bara 5 minuter sen. Kommer in å blir så glad! Då ska vi ha vikarie, och inte vilken som helst, min förra danslärare som är bäst!! :D sjukt kul! Och dansen va så himla kul. Och man hängde med, och det va en rolig koriografi*. Och eftersom jag har missat några ggr så får jag ju gå på en till lektion pm jag vill. Och eftersom Karin skulle vicka på nästa lektion me som va steg två så passa jag på å fråga om jag kunde va me på den också. Det gick bra, och steg två va inte alls mycke svårare. Så jag dansade i två timmar! weeheey. Och bästa med KArin är att hon även kör styrkeövningar. Asbra, eftersom jag fick dubbelt dessutom.
Efter dansen gick jag å solade sen åkte jag hem till Karro, som jag inte träffat på hur lång tid som helst.. igen. Fattar inte hur svårt det ska va!? :P är ju så kul när man väl ses... Och tiden gick hypersnabbt såklart och jag va tvungen att gå. Skulle hem till bror å va barnvakt...

Och nu har vi kommit till mumsfilmen som jag låg å gottade mig i medans dom va iväg. Em sov tyvärr under tiden... Sen kom bror hem.. och Malin... då blev det nästa film. Klara vid tolv cirkus. Status? Gick hem. Kunde inte sova som vanligt, satt uppe till 4,30 tror ja.

08,39 idag ringer min mobil. Det är min chef som ringer och väcker mig 20 minuter innan vi ska va på andra delen av alkoholkursen. Faaan!!! Inte hört klockan. Riner Nasty som, bra vän som hon är, redan är påväg hem till mig typ med taxi.. för hon har me försovit sig. Haha. Linn, stackarn, blev också väckt av ett samtal från chefen och fick me kasta sig i en taxi. Men vi hann, precis :P sååå klantigt. Men lite komiskt. Roligast va ju att vi skulle setts på hotellet å ätit frukost kl 8 innan. Inte ens våran chef va där i tid för hon hade också försovit sig. Så stackars Cicki satt där själv. haha!

Aja.. den här delan av kursen va bättre. Men kände ändå att den inte gav mig Sååå mycket. Tillbaka till Pipes och jobba. Helt slut va man... Linn å jag. Men det va ganska lugnt den här måndagen me....( sån tur va) :) Jaahaa.. och NU är jag här, här hemma i min soffa. Ska sussa nu. Ledig imorrn och på onsdag. Undrar vad mina planer blir... har lite alternativ. Men ska man välja dom man vill göra eller bör göra?

Gonatt sleepyheads!! 

PS. Såklart att dom varit här me mina Nikeskor idag när jag inte va hemma. ÅÅhhh... hoppas dom kommer imorrn me!

Kommentarer
Postat av: bobax

gör det du SKA göra... Bjuda mej på maaaaat! :)

2009-10-20 @ 11:07:35
Postat av: Christin

hahaha... skulle kunna äta senare idag... men då blir det senare. Ska till bror min om ett tag nu... kanske drar därifrån vid 20. Men annars kan ju du börja prioritera sånt som är viktigt, hockey eller mig??? ;)

2009-10-20 @ 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0