Senaste..!

Har velat skriva många gånger, men tid å ork räcker inte till. När jag kommer hem från jobbet så vill jag facebooka som alla andra, haha... kolla på True Blood som nästan alla andra... eller läsa klart mina twilightböcker som jag börjar bli stressad över nu att jag är långt ifrån klar med..

Drar en kort vals om vad jag har gjort senaste månaden!


I början av september hängde jag nog mycke i sthlm hos mina kära gamla kollegor. Allt från schlager på Vickan till skaldjursmiddagar. Ah you name it, men jul har vi haft! Pipes va me på krogkampen i Uppsala, kom fyra av tio så inte helt fel. Körde allt från bullriding till segway och brickrace! va i augusti kanske nu när jag tänker efter... aja, men det va skit skoj iaf! Bilder längre ner...

Har börjat dansa på söndagar me, ragga/dancehall igen. Fast har missat många ggr me tyvärr. Sprang 4 km för första gången i hela mitt liv. Sjukt stolt. Stannade inte en enda gång. hehe. Efter det har jag försökt springa lite då och då... men det har typ blivit 4 ggr. :P Vi försöker ha gemensamma frukostar så ofta det går, det tycker jag är mysigt!! Jag å Jo, Boobz å co. Moments som jag uppskattar! Tycker så mycke om å hänga mer er... väntar bara på att ni ska skaffa er riktiga jobb så vi inte går om varandra och kan ses mer ;)

Blev 24 bast i september me! Det firades nere i Kalmar hos Bella Bus! Blev bortskämd på deras restaurang med massa go italiensk mat! Jag har hittat min grej nu, MUSSLOR!! MUMS säger jag bara. Bella har lovat mycke sånt uppe i Åre. JAPP. För dit ska jag sen!

Åre! 1 December åker jag upp och blir borta 5 månader minst. Har fått jobb på ( faktiskt ) en italiensk restaurang! Så det ska bli så jäkla skoj!!! Längtar som bara den. Så jag säger upp mig från Pipes den 1 november. Lägenheten har jag sagt upp me. Flyttar i slutet på november.. mina saker alltså. Och förhoppningsvis har jag fått en ny lägenhet tills dess. Blivit erbjuden en visning på en etta som jag gärna vill ha. Då hyr jag ut den tills jag kommer hem igen. Katterna försöker jag tyvärr bli av mig. Kommer bli svårt å ha dom kvar. Kan ju inte ta med dom upp till Åre helller. Så vi får se hur det löser sig.

Men innan Åre så drar jag och Sara till London i 6 dagar!! Wiihoo!! Har ju inte haft nån semester så lite skoj tänkte jag ha innan jag ska iväg å jobba igen! =) Åker 6e november till den 11 nov. Ska passa på och hälsa på min kompis Andy som jag lärde känne i Thailand me! Ska bli så kul!!

Jahaaa... sjuk är jag me. Som alla andra nu. Ont i halsen. Men finns typ ingen möjlighet att jag kan va hemma så det är bara jobba ändå. =(

Eftersom jag har "halkat efter" med så mycke info om senaste tiden så blir allt väldigt kort och jag missar säkert mycke. Men tänkte försöka hålla i å skriva lite mer nu så ni kan hänga me på mitt äventyr upp till Åre! :)

I helgen va jag ledig. Söndagen blev det bio och några goa öl på Akkurat i Sthlm. Måndagen spenderade jag med ett gäng gamla kollegor från grinda i deras nya kollektiv! haha. Skit fint å mysigt hus! Vi chillade mest under dagen, på kvällen lagade vi mat... sen drog vi tjejer in till stan. Gick först på Vickan sen till Golden. Hade så jäkla kul! Yeay!

Tillbaka till Uppsala och jobba, sen mys me te och mackor hos min smutsiga men älskade vän Bobaz with the boobz. :D

Jobbat sen dess. Och nu i helgen är jag me ledig. Då ska jag på dop i Gävle, ska äntligen få träffa min skrutta Thea! Sen åker jag vidare till Sthlm. Möter upp Jo och Bella och flera andra, och vi ska på Railjam!! Grymt kul!

Mjoo... så ser väl planerna ut! Men hörrni, jag skriver snart igen! Promise! =)

Några till bilder då..  hihi

Krogkampen!



Kalmar!




Sthlm by night!

Just ja, brunett igen! =)



Här å var i Uppsala å lite överallt.




Nu hinns det inte mer, jobbet kallar!! Enjoy!! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0