Väntar på paket från Nike...

-Ja men va bra, då kommer vi nån gång mellan kl 9 och kl 17!

Jaaa.... jätte bra, då vet jag! Så jag har suttit hemma å väntat hela dan =) Inte så farligt iofs eftersom jag är sjuk.. superhes, täppt, nyser och hostar. Blä. Men skulle behöva gå ner till Ica. Men gör jag det så kommer dom säkert komma JUST då. Åh, mina egendesignade skor å min väska! Weeei!

Jag har förhoppningsvis en tjej som kan tänka sig ta hand om mina cats medans jag är borta. Jag vill ju helst omplacera dom för gott... men får ju ta det här så länge isf.

Har försökt ringa i tre dagar nu till hon som mailade mig om lägenheten. Men hon svarar inte. Förvånar mig inte om han jag hyr av inte ens sagt upp den här lägenheten... men december är sista månaden jag betalar för den så... sen skiter jag i hur han löser det.

Imorrn ska det bli skoj!! Bara jag inte är sängliggandes, men det tror jag inte! Hotellen dessvärre är fulla.. men ska ringa igen ikväll å kolla, vore ju så bra eftersom jag bor så billigt!

Nej jag måste gå ner till Ica nu, måste handla mat. Och hämta ut ett litet litet paket från Nelly, hihi!

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0