wha wha whaaaat did you say?!

LEDIG sa jag! :D

Och när jag är ledig, då tvättar jag. För det tycker jag är kul. Och sen städar jag. För det tycker jag är ännu roligare. Sen!.. bäddar jag i nya sängkläder i sängen... för det är askul verkligen, efter det.. ska jag sortera och packa in all ren tvätt i garderoben.. wiihoo.. och sen borde jag gå till gränby c och handla.. det är ju roligast! Bästa som fiiiinns!!

Eller.... så kan man hänga framför datorn heeela dan och bara strunta i allt kul man borde göra. Idag blir det nog till å göra det jag vill göra ist! :) tvätta har jag faktiskt gjort... men tror det får räcka, hihi.

Idag är det tisdag. Två dagar av ens liv har rusat. Vad skedde under tiden då? Förutom att jag har hört världens töntigaste Bazehunter-reklamen tusen ggr på spotify! Gah! Hur kan han ens få göra reklam.. Tööönt!!

Så. Då har jag matat den negativa vargen med Bazehunter. Perfekt.

Dansade i söndags, och det va den absolut tråkigaste danslektionen jag har varit på. Hon kör alldeles för svår korr. så ingen, verkligen ingen hänger me. Kul. Skit kul! Nääee! :P Kommer inte dansa för DC nå mer =/ Inte för den läraren iaf... ajaa. Nu ska ju jag ändå iväg så kommer inte ens hinna dansa klart alla lektioner.

Efter dansen gick jag till jobbet. Solade först förresten. Sen hängde jag på jobbet en timme typ. Jobbade. Med Linkan, sååå nice å inte behöva va själv en söndag. Vi stängde vid 22.30. Och då gick vi till Bullan å drack lite öl! Skittråkig söndag ute annars, inge folk alls. Synd när jag väl går ut =( Booooobz kom ner också...



Bobaz gjorde allt för att ragga på tjejerna... gick sådär va...



Ååååhhhh tänk vilken tur han har som har mig som vän!! :D



Sen drog vi hem till honom, ingen aning om va klockan va faktiskt.. Käkade asgo pasta som han faktiskt hade lyckats me ;) tog ett glas rött och lyssna på onkel konkel! Hahaha. Sen somna Bobaz... och vet ni vad som hände då??....

Lalaaa laa laa....



Vem har INTE drömt om att få hela ansiktet med chokladsås? :D

Jag har en fortsättning me, men om jag ska få låna hans tvättmaskin nån mer gång så ska jag nog stanna här! HAHA. Jag hade kul iaf. :D

Måndagen sov jag hela dan i princip. Sen åkte jag ner å jobbade. Hade skitkrävande gäster, och så va det femte dagen man jobbade... så tålamodet låg verkligen på gränsen. Men det gick bra. Knatade hem direkt sen.. och somnade typ sittandes med datorn i famnen i soffan :)

Pratade med min "plastsyster" nyss :) Hon kan tänka sig att ta katterna eventuellt.. weeeii!! Vore ju så jäkla underbart om det där bara kunde lösa sig nu. Hoppas hoppas!!


Nej nu ska jag kolla snowboard/streetbutiker i london! ;) Förbereda inför shoppingen... mohaha!

Touch and gooo!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

jag är så stolt över din kreativitet! Jag skärper nu tvättreglerna. Trosor är numera strängt förbjudet i min maskin! :)

2009-10-29 @ 07:36:42
URL: http://smr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0