P-fester, bra eller anus?

Hej hej!!

Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg så ni vet att jag lever :)

Vi har haft stängt på jobbet nu måndag, tisdag och onsdag. Och under dom dagarna körde vi lite "personalvård", hehe. Men först i söndags jobbade jag lite och gick sen bort till Black sheep, hann me halva quizen. Men det va trevligt ändå. Tim jobbade, sen vid ett drog vi till Dippan sista timmen. Det va kul :)

Måndagen bestod av bowling med jobbet. En liten uppvärmning innan tisdagen. Uppvärmning blev det till max! Vi hade riktigt kul. Bowlade och sen grillade vi på Grappa. Senare på kvällen bar det av till Black Sheep, och slutade sen på Werséns. Lyckad kväll!! Det gillar vi!

Onsdagen mådde jag så dåligt så det slog nog allt på hela säsongen! ha ha!! Men jag tog mig ut i backen iaf, en timme senare än alla andra men ändå :) Jag och Tim åkte ett åk i VM6:an men räknas knappt. Jag plogade mest hela vägen ner typ... den va för brandt och för svår för mig :( Vilket jag sa redan innan vi åkte upp!! Men men... Så jag va irriterad och bakis när jag kom ner och hade verkligen ingen lust att åka mer... :P Så mötte upp kollegorna inne på Timmer, tog en cider och kände att humöret började gå uppåt igen, hehe. Efter att alla utom jag hade lunchat ( jag kunde inte äta) så åkte dom några åk till medans jag å Johan gick till Dahlboms och drack Bloody Mary!! Muuuums. Precis vad jag behövde! :D

Möttes sen upp på Grappa kl 17 och kl 19 bar det av till Dippan, Wallmans dinnershow väntade oss!! :) Riktigt rolig show! Bra stämning och go mat! Massa folk i byn som hade p-fest, så mycke folk man kände, och resturangare är ju dom bästa!! hehe eller?!

Självklart spenderade vi resten av tisdagsnatten på Bygget. Drinkbord och kaos beskriver den kvällen! Men trots det onda så övervägde nog det goda och vi hade riktigt kul!! :) Blev efterfest sen hemma hos oss på Glasberget med massa öl och kebab!

Idag va det våran vilodag. Nice. Behövdes. Men jag mådde bra idag när jag vaknade. Endast lagom trött, men vadå, det är ju jag jämt så.. hehe.. bara man känner efter. Vi har kollat filmer, ätit chips och hämtpizza! Göttans. Imorrn är det jobb igen, även fredag och lördag. Sen har jag gjort mitt här uppe.

Söndagen har vi städdag... måndag blir det förmodligen städning och packning, tisdagen vet jag inte vad som händer. Onsdagen går mitt tåg hem. Hemma blir jag bara i ca 3 dagar. Då måste jag hem till Öregrund, byta ut min garderob, sen vill jag tillbaka till Uppsala, träffa min brorsdotter m. familj och mina vänner. Men något valborgsfirande blir det nog inte, mitt plan till Cypern går kl 6 på lördags morgonen, yeeay!!

Jaa... nu ve ni lite vad som händer. :) Imorrn kl 8 kommer Johanna upp hit!! Oj va vi ska kramas!! Jag jobbar dessvärre hela helgen, men vi får ses på dagarna.

Nu ska jag sussa så jag orkar upp imorrn och möta henne. :) Börjar känna mig sjuk igen me... Suckar... Hoppas verkligen det går över till imorrn.

Puss å kraaam!! Massa bilder kommer snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0