Final på Gili!!!

Ååhh... skrev precis ett inlägg som försvann.. Men försöker igen :)

Ikväll kör vi då sista kvällen på Trawangan... Känns ok, men skulle lätt kunna stanna! Trivs som Dudesen i vattnet här :) Men som sagt, måste ge andra platser en chans me.

Igår blev det en chilldag. Vi gick ut ett gäng på 8 personer och åt middag. Misslyckad tonfisk dock, men fick istället plats me en bloody mary, hehe. Efter maten gick vi alla hem till vårt rum på vårat LYXHOTELL.. hehe. Satte oss utanför i en liten hydda som finns i trädgården, jättemysigt, och bara hade det gött.

Idag har det regnat... spöregnat. Vi va upp och åt vår frukostbuffé som va grym!! Men sen lyckades jag å thomas sova till kl två.. oj dåå! Gick då bort till tjejerna och emil och pierre som va på stranden. Och ja, då kom regnet. Gick till Pierre och emils pool och badade och väntade bort det dåliga vädret. Sen lunch böev det vid fyra.. gjorde lite småärenden. Sen gick jag å Mackan på massage en sista gång här, underbart!!

På hemvägen upptäckte vi att livet på ön fortsatte långt upp bakom dom husen vi sett. Haha... kul att vi hittar det sista dagen. Massa boenden och jätte mysiga vägar. Typiskt.

Nu har jag mackan bobaz och en kanadensisk tjej som bor här på hotellet precis klämt några öl och mat :) Laddar inför kvällens "final". Kommer bli grymt, jobbit bara att jag måste va vid båten kl 11. Och måste packa nu innan.. blä. Grabbarna åker me en annan båt en timme innan mig.

Nu ska jag kila in och duscha! Imorrn bär det av till Bali igen upp till lovina med bobaz! Mackan lämnar oss och far hem till sverige.. hehe. enjoy the coooold! ;)

Kaj.. vi kom fram till att du är ansvarig för julklappar :D sååå kanske lite saltlakrits..? Bobaz vill säkert ha snus.. :P eehm... glögg... julmust.... kommer säkert på mer! :D Jag uppdaterar önskelistan!! hihi.

Ikväll är det Rudy's som håller i festen! Kommer bli grymt!

Eller?


Puuuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0