Ska aldrig mer nämna ordet sjuk i ett inlägg.

För nu är jag sjuk! Hmmm....

Och jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder så fort jag hade tid, eller om jag till exempel blev sjuk. Men sitter nu vid Kajs dator och tror bara internet funkar på den. Mina bilder ligger på Thomas dator. Ni får helt enkelt vänta tills ett jätte album läggs upp ist :)

Jaa... förutom att det är svinkallt, det regnar typ varje dag, har inte hittat nån lägenhet ännu, pengarna bara rinner iväg och jag ska äta pencilin i 10 dagar så är Melbourne heeelt ok! ;)
Jag har verkligen legat sängliggandes i nästan tre dagar... i dag är det tredje dagen, då gick jag upp och åt. Kan svälja salivet äntligen! :D Men nätterna är sådär... fryser som faan.. men vaknar upp och lakanen är helt dyblöta. Och nej jag kissar inte på mig i sömnen. :)

Resterande i familjen är ute och går på en promenad nu och kollar in kvarteren längre nedåt. Jag kollade in ett sjukhus igår. Allt gick väldigt fort och smidigt så det kan ju va skönt att veta tills nästa gång! Coolaste aparaten dom kollade febern med... såg ut som en sån dom kikar i öronen med.. typ.. och så drog dom den på en sekund över pannan, sen va det klart! :P

Så fort jag blir frisk så ska det sökas jobb, planeras jul och nyår! Kaj hade med sig maaassa saltlakritsgodis till oss som vi ska äta på julafton!! yeeay!! :D

Jaa... det har gått en vecka nu. Har inte gjort så jätte mycke.. Vi va ut på en shoppingrunda här om dagen. Jag handlade ett par shorts, ett par converse och ett linne..typ. Allt är ganska dyrt. Och inte riktigt lika bra som hemma, tycker jag. Men nog finns det ändå för mycket man vill ha. :) Jag, bobaz och Kaj va ut på en klubb som ligger under vårat hostel, kanske jag nämnde tidigare? Iallafall, det va kul! Ganska stort ställe! Bobaz fixade sig några vänner där som bjöd oss på bbq till helgen. Dom andra åkte dit, men jag va ju hemma sjuk. Trööökigt.

Sen skulle dom gå ut. Va tydligen inte det lättaste att komma in. Ena stället plockade ut thomas och en annan kille innan de ens ställts sig i kön då dom såg för berusade ut. Andra stället ville knappt släppa in malin för att hon hade en svart adidas tröja på sig över sitt linne. Hmm. Undra hur många ggr JAG kommer få stå i dörren och tjaffsa om korta tajta kjolar och högklackade skor, gaaah! :)

Nej nu ska jag kika om det går å hitta nåt billigt hostel över jul och nyår! Lär ju inte finnas.. :P

Skriver snart igen!!

Här är mitt Aussie nummer!!
+61413848977


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0