-she says.

Okeeej.. lördag... söndag..måndaaaag... tisdag.. och idag onsdag, eller hur?! :)

Jag drog faktiskt ut i lördags å försökte åka... men det gick skiiiit. Verkligen SÅ dåligt. Gav upp ganska fort.. buhu. Men jag tog mig ut iaf, huvudsaken. Gick en sväng till Malick ist sen hem till Bella en kortis, sen en fika på Boms! Fick skjuss hem av Linnea och sen blev det jobb. Efter jobbet blev det en aw på Dippan, har jag för mig :P Eller..? äh kommer inte ihåg.

Söndagen jobbade jag. Alla hjärtans dag! <3 Jaa.. vi hade å göra.. bara massa tvåor typ.. såklart! Men överlevde det. Ingen uppvaktning blev det alls.. :( Förväntade mig inte det heller men, haha. Man kan ju alltid hoppas. Men jag fick frulle serverad (hehe) och fina mess av kära vänner och mamma! :) Är glad för det jag har iaf!! Hoppas ni alla hade en fantastisk dag! Alla säger att dom inte bryr sig om just denna dagen, men det tror jag många mer eller mindre gör.. fast man inte vill erkänna. Klart man gillar alla hjärtans dag om den blir så som man vill att den ska bli. Visst "alla dagar borde vara alla hjärtans dag" men EN dag med extra mycket kärlek, inge dumt me det väl?

Kvällen slutade iaf i sin vanliga ordning på Dippan. Oplanerat faktiskt. Jag tänkte verkligen gå hem. Men aja... Blev en kväll med mindre alkohol och mera dans! Så jag ska inte ångra mig :) Det va kul.

Måndagen överaskade mig med en rolig kväll på Werséns! Först sushimiddag på Boms! Jag Malick och Robin, sen kom några fler dit... Trevligt!! Men efter maten blev jag sjukt seg. Men konstigt nog så hängde jag på company på måndagsklubben. Jag gillar inte Werséns!! MEN vi hade faktiskt ganska kul. Aahh det hade vi :)

Tisdagen bestod av jobb igen. Jag å Bella. Vi hade mycket att göra men det gick sjukt bra. Bra flow hela kvällen, gytt!! Men innan jobbet satt jag å Martina på Boms i 5 timmar. Åt lunch och spelade massa spel, skitnice! EFter jobbet gick vi till Boms (igen!) haha, sen gick vi vidare till Nova. Hängde med Victor en stund och Johan! Alla drog ju till Bygget, utom jag johan å bella. Riktigt kul hade vi ändå!

Idag då, onsdag! Inte gjort nånting under dagen. Hmm... jag börjar bli duktig på att chilla hemma dagtid, sen när mörkret faller, då lever JAG! ;) Jobbade idag. Inte så mycket å göra.. och man märker att sportlovsgästerna börjar skena in. Kul. Nooot. Pizza, pasta, cola och husets vin. Aja. ;) Efter jobbet mötte jag å Linnea upp massa folk på Nova. Vår kära käraste super mamma Helena är i byn i tre dagar, så det va bara att offra sig! Drinkar till mig! Sen blev det en sväng till Dippan. Va inte så kul där men... kul å träffa henne!! Å alla andra såklart!

Jaahaaa.. nu sitter jag här hemma. Ingen ro till att sova. Är hungrig. Hmm. Har lite bilder som jag ska lägga upp me sen.

Sa jag att jag fick svar från ett jobb jag sökte på Rhodos? Jag får komma på intervju iaf om jag vill, men den är i Sthlm den 7 mars. Inte en chans att jag kan åka dit. Men ska ringa dom å prata med dom iaf så får vi se.

Har lite andra trådar jag ska dra i me... så får vi se resultatet sen!

Howie Day, lyssna!

Åååhh... jag saknar mina vänner hemma så otroligt!! <3 Love ya!

Blev ett litet inlägg iaf! Kanske inte så mycke kul men nu vet ni vad jag sysslat me senaste dagarna!

Puss å kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0