angels and demons.

Behöver inte göra en kväll särskilt lång. Lite jobba blev det först, sen några glas vin på Boms! Trefvliiigt. Slutade med dans på dippan! Vi flippade lite tror ja.. OM vi gjorde. HA! PÅ vägen hem förstörde jag å Martina det vackra vinterlandskapet med våra snöänglar.... shiiit jag va dyngsur när jag kom hem. På med overallen sa jaaag! Täckbyxor..jacka.. Sen låg vi ute i snön, tog en cigg å bara va! gött! Sen tog alkoholen fram den där lille elake jäveln, den som får en å göra saker man absoooluuut inte borde göra! Men men.. lika säkert som änglar finns, finns det demoner..



Nu sitter jag me feberkänsla och ont i halsen. Haha. Snö är kul en kort stund! ;) Äter en gigantisk sallad. Har städat badrummet. Och klockan 18,30 börjar jag jobba! Sen blir det jobb hela helgen, kaaatjiiiing!!


hittade lite gamla bilder me. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0